• nisse2000

Friskis och svettis Partille ett riktigt dåligt gym.

Friskis och svettis Partille ett riktigt dåligt gym.

Jag har tränat på flera gym under mina år även på friskis och svettis på andra ställen men i Partille är det dåligt mycket dåligt man har bara ställt in en maskinpark utan att veta något om träning.

Först maskinerna är så kass så att man får ingen kontakt när man tränar sedan har dom ingen vad maskin överhuvudtaget man undrar hur folk tänker typ en blond tant i kassan som hoppar runt på ett golv med ett gäng glada tjockisar så långt är jag med.

Det man kan göra är att kasta ut dom maskiner som inte fungerar sedan tar man in maskiner som tar på musklerna.

Problemen består av att det är trång och man får vänta på sakerna varför har man maskiner som står och tar utrymme som inte fungerar. Man måste ha ett gym som man kan cirkulera på och träna dom muskler som ska tränas.

Vad jag söker är ett gym i Partille som har allt det inte Friskis & Svettis i Partille har lyftar golv i typ trä som man kan köra både mark lyft benböj och bänkpress på med en ställning som man kan anpassa. Sedan några bra maskiner för vader och ben det är allt jag söker.

Någon som tränat på ett bra gym eller gymmar på ett i Partille?

Vill träna på ett gym som är bra planerat som man kan cirkulera runt på utan att vänta och utan att man packat in massa värdelösa maskiner.

Är pappa ledig så jag har tänkt att träna lite.

• Svar på tråden Friskis och svettis Partille ett riktigt dåligt gym.
Svar på tråden Friskis och svettis Partille ett riktigt dåligt gym.