Färga rött, bleka först?
Jag är lite inne på att färga håret kopparrött men jag är lite osäker på hur vida jag skulle behöva bleka håret innan, så här ser mitt hår ut:

Och jag hade tänkt något sänt här

eller
så vad tror ni?
Jag är lite inne på att färga håret kopparrött men jag är lite osäker på hur vida jag skulle behöva bleka håret innan, så här ser mitt hår ut:

Och jag hade tänkt något sänt här

eller
så vad tror ni?

Jag håller också på och försöker få den där färgen, men mitt hår var blont från början. Tänkte bara varna för den där hårfärgen du har i första bilden, det blev ingen bra färg för mig i alla fall :)
Jag har gått från mörkbrun till kopparröd förut och då blekte jag inget emellan, jag bara färgade över så det borde ju gå. Det var nästan svårare nu att få det röda att fästa på blont hår? Märkligt resultat blev det i alla fall!
Men skam den som ger sig, jag ska försöka hitta ett nytt märke och färg som ser bra ut. Uppdatera gärna hur du gör och hur det går för dig!
Jag färgade håret nu ikväll med jane hellens koppar men jag är inte riktigt säker på resultaten, det syns inte så mycket men jag ska ta ett nytt kort imorgon när jag har lite solljus så lägger jag upp det då!
![]()