• Anonym (Missnöjd)

Snopp förstoring

Jag har alltid lid

• Svar på tråden Snopp förstoring
  • Anonym (Missnöjd)

Jag har alltid lidit över att jag har så liten penis när den är slak jag har aldrig gått på ofentliga oklädningr rum bad hus mm för att kag har mått så dåligt. så fins det någon som har gjort en sån där operation och vet hur det funkar eller någon som vet vart man kan vända sig för att göra en tydligen så klipper dom något inne vid penis roten som gör att det hänger ut mer när den är skak och jag tror inte det påverkar storleken när den är hård men nu har jag kommit fram till efter flera år att jag ska göra något åt det och enbarat för min egen skull och få bätre själv känsla. och innerst inne vet jag att det inte spelar någon roll

Hoppas någon vet

Mvh

• Anonym (Missnöjd)

Jag har alltid lidit över att jag har så liten penis när den är slak jag har aldrig gått på ofentliga oklädningr rum bad hus mm för att kag har mått så dåligt. så fins det någon som har gjort en sån där operation och vet hur det funkar eller någon som vet vart man kan vända sig för att göra en tydligen så klipper dom något inne vid penis roten som gör att det hänger ut mer när den är skak och jag tror inte det påverkar storleken när den är hård men nu har jag kommit fram till efter flera år att jag ska göra något åt det och enbarat för min egen skull och få bätre själv känsla. och innerst inne vet jag att det inte spelar någon roll

Hoppas någon vet

Mvh

• Anonym

Ingen aning men det är mycket snyggare om den är liten slak tycker i alla fall jag (tjej)

• Anonym

varför ska du göra detta? Tror att du gått och funderat i så många år och känner att du inte vill visa dig naken osv, men ärligt, hur många på tex ett omklädningsdrum i ett badhus bryr sig om hur din penis ser ut? Kanske har blivit en fix idé hos dig. Du skriver att du gör det för din egen skull men hur stor skillnad kan det bli egentligen? Nån cm?

• Anonym (Ej värt det)

Dels så tjänar du väldigt lite i längd (handlar typ om nån cm) dels kommer snoppen peka mer framåt än uppåt vid stånd så jag tycker absolut inte att det är värt det.
    Har själv rätt liten i slakt tillstånd men upplever inte att folk står och kollar in min snopp ändå.

• blackribbon

17,8 lång och 16 cm i circumference... inte alltid så roligt Rynkar på näsan 

• blackribbon

Oj..fel tråd... 2 fönster var för mycket. Ursäkta Skäms

Svar på tråden Snopp förstoring