• snö10

dun väst

Idag åkte min svarta dun västen fram:)   Här uppe i norrland.
    Gillar min väst och min grovstickade polotröja med hög krage. Kragen är nog 25cm hög ca.Älskar när det går högt upp i halsen:) Har flera grovstickade polotröjor att välja imellan. Ska köpa en väst till

• Svar på tråden dun väst
  • La Lola

Jag har aldrig hajat det där med väst...armarna blir ju kalla och vad gör den då för nytta? Obestämd

*mamma till Alma (maj 2000) och Hedda (mars 2009)*
  • snö10
    La Lola skrev 2012-04-08 16:54:22 följande:
    Jag har aldrig hajat det där med väst...armarna blir ju kalla och vad gör den då för nytta? Obestämd
    Det är så skönt att ha väst på sig. När jag har väst så har jag en grovstickad polotröja men jag har en tun tröja under den sticksade tröjan. Jag gillar det men jag förstår om inte alla gillar det..  Jag älskar att ha väst på mig och mina Stickade polotröjor till. :)
  • La Lola
    snö10 skrev 2012-04-09 10:37:39 följande:
    Det är så skönt att ha väst på sig. När jag har väst så har jag en grovstickad polotröja men jag har en tun tröja under den sticksade tröjan. Jag gillar det men jag förstår om inte alla gillar det..  Jag älskar att ha väst på mig och mina Stickade polotröjor till. :)
    Men det måste ju blåsa rakt in på dina armar? Blir du inte kall?
  • sötarara
    La Lola skrev 2012-04-08 16:54:22 följande:
  • snö10
    La Lola skrev 2012-04-09 10:39:30 följande:
    Men det måste ju blåsa rakt in på dina armar? Blir du inte kall?
    Jo om det blåser mycket så då blir man det men då får man ha jacka på sig när det blåser.Men om det är fint väder så är det ingen fara.Som idag så går det fint ska ut snart ut. Då blir det Väst och en av mina stickade polotröjor med hög krage.
  • La Lola
    snö10 skrev 2012-04-09 10:46:52 följande:
    Jo om det blåser mycket så då blir man det men då får man ha jacka på sig när det blåser.Men om det är fint väder så är det ingen fara.Som idag så går det fint ska ut snart ut. Då blir det Väst och en av mina stickade polotröjor med hög krage.
    Här i jämtland känns det som om det måste bli sommar innan en väst funkar.
  • snö10

Vi bor i västerboten Går gick det bra att ha väst och polo. Men inte idag blåser för kallt för väst:(. Idag är det jacka som gäller och lite till.Men det blir väl bättre med vädret:) idag så har man haft både tärmo byxor och jacka på sig och en varm polo under och mössa.

Svar på tråden dun väst