• leppäkerttu

Pulverdiet.. flera?

Tänkte testa på pulverdiet. Startade idag, och kör med Modifast-pulver. Ligger idag runt 90 och min målvikt är 67kg. Jag kommer att köra modifast 7-veckors program, tillsammans med raska promenader. 
    Idag rör jag mig nästan inte alls, drar mest omkring hemma..

Någon mer som tänkt börja eller redan har börjat? Kan vara trevligt att ha någon/några att bolla lite med.. Kommer bli tuffa veckor!!

Annars kanske någon som har lite att berätta kring pulverdieter? Gärna lite solskenshistorier :) 

• Svar på tråden Pulverdiet.. flera?
  • Sweno

Kör första gången från idag. 88kg. Nutrilett och måltider på 100 kcal Har provat allt i omgångar, men nu blir det 500 kcal per dag i ett par veckor för att komma igång.

• leppäkerttu

Hur mycket vill du gå ner? Hur känns det? Här känns det Ok, vaknade dock med migrän inatt.. Inte speciellt hungrig men sugen!!

• Sweno

Jag vill under 70 men vi får se hur fort det går. Planerar syskon till nästa år, men jag vill inte bli gravid innan jag är under 77kg. Jag får kväljningar av pulvret så jag kokade vitkålssoppa till middag. Fått i mig 2 påsar under dagen. Nu skippar jag light cola. Den här gången skiter jag i sockret och tänker svältbanta ett par veckor. Sen blir det lågkolhydratkost och cykel.

• Sweno

Sippar cola, ipaden ändrar orden ibland

• eviz08

TS hur går det för dig?

Jag började med modifast idag. Väger 92 och vill ner till 75...men tar all viktminskning jag kan få.
    Vilka smaker har du provat? Vad tycker du?
    Idag har jag testat chokladdrycken och chokladpuddingen, båda va helt ok tycker jag.

Svar på tråden Pulverdiet.. flera?