• Anonym

Killar: Vad är skönast, att bli avsugen eller att penetrera?

Ja, som rubriken lyder alltså. Tycker ni att det är skönare att bli avsugen än vad själv samlaget är? Det har slagit mig att de flesta killar jag varit med föredragit det förstnämnda, speciellt innan och när det går för dem... varför är det så? Är det inte skönare eller lika skönt att komma i tjejen?

• Svar på tråden Killar: Vad är skönast, att bli avsugen eller att penetrera?
  • Ernst Hugo

Åhh dessa stora livsfrågor.

Postbanken, postbanken, pooostbanken....
  • Frontline

Vet inte, har aldrig blivit avsugen så jag får väl säga att penetrera..

Livet är underbart när underlivet är bart :)
  • Jonatan01

Aldrig fel med en avsugning, men alla kan inte suga. Då är det bra med två hål och välja på.

• Som snö

Omöjlig fråga att besvara. Ibland det ena, ibland det andra. Bara att se till att ha sex nog ofta för att inte hinna sakna nåt!

• Hama3

ja, det beror nog på tillfället. Kan inte rangordna direkt.

• guybrush

Den rent fysiska känslan av penetrationen tycker jag är skönare, men en avsugning kan definitivt vara mer upphetsande. En typisk sexstund här hemma innehåller båda.

• Anonym (Beror på)

Fick uppleva båda igår och kan jämföra.. :) Egentligen är det väldigt olika och svårt att säga. Den egoistiska njutningen av en skön avsugning är nog svårslagen, lite beroende på förutsättningarna. När vi har samlag är det häftigt att känna hur hon njuter och närmar sig gränsen, det triggar ju även min kåthet. Optimalt vore om hon gick igång och tände extremt på att suga, om hon blev smittad av min kåthet och förlorade alla hämningar när jag närmade mig utlösning; gjordenallt, mer, djupare och (verkligen) kände att hon fick ut mycket av sexet mer än att "bara" vara generös. Då skulle jag nog inte välja penetrering mer än nån gång ibland.. :) Jag skulle mer än gärna återgälda tjänsterna och betjäna henne enligt alla hennes önskemål, oavsett vad.

• Anonym

avsugning är bäst om hon kan sina saker Glad
    suger hon djupt är det himmelriket. Min nuvarande tjej fixar inte det djupt men istället så är hon het och gör det gärna så jag är väldigt nöjd ändå. Inställningen är viktigast att hon vill.
    penetrering är ju också skönt så det är tur att man inte måste välja 

• LEG

Båda är skönt på sitt sätt, går inte att jämföra riktigt. Men att komma i kvinnan innehåller ytterligare en dimension av närhet och förening.

• PrimitivMan

Båda är lika bra och vill inte vara utan något av det.

Is sex dirty? Only if it's done right
Svar på tråden Killar: Vad är skönast, att bli avsugen eller att penetrera?