Nog fick jag honom allt!!! Shit! Dock får man ju mersmak så jag är heeelt galet kåt nu iallafall! Han är lika tokig han så han har lovat mer ikväll
Vet inte vad det är med mig, vanligtvis är jag faktiskt ganska blyg och "pryd"....för någon månad sedan hade jag aldrig trott att jag någonsin skulle prova analsex t ex. Jag och min man har varit tillsammans i 10 år nu och har alltid haft rätt bra sexliv, men såhär, shit! såhär bra har vi aldrig haft det, vi är helt galna i varandra! Så jäkla upphetsande att han klär av mig med blicken nästan varje gång vi tittar på varandra
Ikväll iallafall....då tar jag initiativet igen, han blir galen av det. Jag tänker sätta honom i ena soffhörnet, suga av honom tills han blir stenhård, smeka in kuken med glidmedel och säga åt honom att runka för mig.
Jag sätter mig i andra soffhörnet, med benen brett isär så han ser tydligt. Börjar med att smeka mig själv sakta sakta tills jag blir så våt att dildon utan problem kan komma in, smeker mig själv samtidigt och där ska han få sitta och titta på mig njutandes, tills jag kommer.
Sen ställer jag mig på alla 4 och ber honom ta mig analt, så jävla upphetsande! Han blir helt galen av att höra mig njuta av analsex. Efter ett tag ber jag honom sluta, sätter honom halvliggandes i soffan, sätter mig grensle över honom med ryggen mot honom, tar kuken analt och bestämmer takten helt själv. När jag slappnat av tillräckligt lägger jag mig sakta ner så han når att smeka mig. Jag smeker själv in mig med glidmedel och för in dildon i fittan, vibratorn på (vilket gör honom sjukt tokig när han samtidigt är i mig analt).
Åh jag blir så kåt bara att skriva om det här, känner att trosorna är helt våta. Jag trodde faktiskt inte att jag kunde ha sån här sexlust, men det är ju helt galet upphetsande.
Vet att jag verkligen gör min man upphetsad också, dels att jag njuter så av analsex, dels att jag äntligen vågat dela med mig av mina fantasier.
Något som han blev jäkligt upphetsad av igår också var att föra in dildon analt på mig så det ska han få prova ikväll med om han känner sig sugen
Vi måste vara lite försiktiga också för vi är oskyddade just nu och vill vänta några veckor innan vi kör på för bebis 2
Absolut helst av allt vill jag ha honom i fittan, utan kondom (jäkla tråkigt det blir med kondom....), hårt och fort som han vet att jag blir heeeeeelt jävla galen av, finns inget bättre än att sen få känna honom spruta i mig, fy fan vad upphetsande!! men som sagt, det får vänta några veckor
Faktum är att jag är så jäkla kåt nu så igår kväll låg jag och tittade på porr i mobilen, utan ljud, när han sov bredvid och sonen i andra rummet.....är det helt sjukt??
I början av vårt förhållande hade jag en del problem med att han tittade på porr och "ljög" om det, han tordes inte erkänna för mig att han gjorde det, vilket jag tyckte kändes som ett svek... idag är jag bättre vetande, och därför borde jag kanske erkänna för honom att jag gjorde det? Tror han faktiskt skulle bli upphetsad av tanken att jag tittar på porr men jag vet inte..... vad säger ni killar, skulle ni bli det eller tar ni illa vid er?
Jag har bett honom om att vi ska titta på porr tillsammans, men det har inte blivit än, så han vet att jag är "nyfiken" på det. Blir nog nästa gång vi är barnfria