• Mamma   Mia

Trygg Hansa

Jag beställde en vänta barb försäkring från trygg hansa, kostnadsfritt. Nu ringde en försäkringsäljare mig och sa att man får en timmas rådgivning av dem. Dem ska komma hem till oss den 31:e och prata om vad som försäkringen gäller m.m. Har någon annan varit med om det? Kände det när jag lade på att detta kanske är något skumt :/ Vad tror ni?

• Svar på tråden Trygg Hansa
  • Just Me

skumt!!

Det fick jag aldrig göra inte heller alla andra jag känner...

• mimmib

Hej!

Vi fick okså rebjudande om att dom skulle komma hem och prata försäkringar med oss.
    Så det är nog inge skumt. Men om det känns skumt ändå så kan du ju ringa till TH och höra.

• johandra

Det är jättevanligt att de kommer o hjälper en gå igenom alla försäkringar och vilka olika skydd de ger...Bara att tacka o ta emot säger jag!! Finns ju inget tvång att teckna nån mer försäkring bara för det men nu kan du ju få hjälp med alla frågetecken som oftast brukar dyka upp när det gäller sånt där...

• April Mamma

Dom ringde hem till oss och kom sedan hem och berättade om de olika försäkringarna som finns.
    Jättebra!!

(dom försöker dock sälja in annat än barnförsäkringar oxå...

• Grizzen

Jag beställde oxå den försäkringen, det kom hem en karl och frågade vart man var försäkrad nu o ville ju självklart allra helst att man skulle vara försäkrad hos dem! Deras hållhake är att om man ska försäkra sig själv eller sin sambo hos dem så måste man försäkra bebben när den kommer. Hade tur för vi hade hem en jättetrevlig liten gubbe! De sa att de besöker alla blivande föräldrar nån gång innan bebben ska födas! Alla som tecknat gratis försäkringen....

• Honey1982

vi beställde väntabarnförsäkringen, den som kostar. sen ringde dom och kom hit och pratade.
    men vi ville ha personförsäkringar för vi hade inte det. så det blev två flugor i en smäll, mkt smidigt!

• Mamma   Mia

Ok, då behöver jag inte tänka mera på det. bara att tacka och ta emot

Svar på tråden Trygg Hansa