peugeot 207 cc
Helloj alla glada!
Jag funderar på att skaffa mig en liten söt bil till mig själv. Vi har redan två stora bilar i familjen,men känns väldigt onödigt att ha två så stora bilar att köra. Så vi funderar nu på att sälja våran Volvo och köpa en liten söt bil. Och jag har nu fastnat för peugeot 207 CC. jag tycker ingen Pegga är speciellt snygg förutom CC modellerna.
Jag har pratat med lite olika människor om detta. Många säger att peugeot är fransk skit och bara krånglar och att det är dålig kvalite. OFTAST är det folk som varken kört eller hat någon själv,men hört.
Sen finns det folk som säger att dom haft peugeot i flera år och är super nöjda och inte haft några större fel på dem.
Sen har vi vänner till mig som är bil mekaniker och bilbesiktare. Och dom säger faktiskt att dom nya Peggarna är bra bilar. Men går man tillbaka några år så har det varit mycket problem med dem. och även idag finns det ju måndags exemplar!
När jag söker just på 207 CC så får jag ganska bra träffar på positiva texter om denna lilla bil.
Nu undrar jag om det är någon av er som har erfarenhet av denna otroligt söta sak?!!
Tack för svar
Mvh Zabina