• Zesssan

peugeot 207 cc

Helloj alla glada!

Jag funderar på att skaffa mig en liten söt bil till mig själv. Vi har redan två stora bilar i familjen,men känns väldigt onödigt att ha två så stora bilar att köra. Så vi funderar nu på att sälja våran Volvo och köpa en liten söt bil. Och jag har nu fastnat för peugeot 207 CC. jag tycker ingen Pegga är speciellt snygg förutom CC modellerna.

Jag har pratat med lite olika människor om detta. Många säger att peugeot är fransk skit och bara krånglar och att det är dålig kvalite. OFTAST är det folk som varken kört eller hat någon själv,men hört.

Sen finns det folk som säger att dom haft peugeot i flera år och är super nöjda och inte haft några större fel på dem. 

Sen har vi vänner till mig som är bil mekaniker och bilbesiktare. Och dom säger faktiskt att dom nya Peggarna är bra bilar. Men går man tillbaka några år så har det varit mycket problem med dem. och även idag finns det ju måndags exemplar! 

När jag söker just på 207 CC så får jag ganska bra träffar på positiva texter om denna lilla bil.

Nu undrar jag om det är någon av er som har erfarenhet av denna otroligt söta sak?!!

Tack för svarSolig 

Mvh Zabina  

• Svar på tråden peugeot 207 cc
  • Zesssan

Voldis > jaha Glad har inte hört lika bra om den dock. Varför har du inte kvar den idag? Skäms

• voldis

Ok jo men den bilen saknar jag :) den var för dyr hade lån och betala 3000 i månaden så det var till att sälja av den enkla anledningen ;)

• 20120419

Perfekt  tjejbil eller om man är manlig frisör.

• Zesssan
    moleztah> hehe va? vad är "tjejbil" för något?? Manlig frisör? vad har du fått det ifrån?
    Är sugen på en Audi TT. Det har jag också hört är en frisöt bil.. vad grundas det på? vad är en killbil då???
  • 20120419

Bättre du Googlar.
    Bägge bilarna är mycket populära bland homomän.

Ex: On the gayest car title, Peugeot 207 got 7155 votes, BMW 3 Series Coupe with 3378 votes, Jaguar XK with 2571, Honda Civic Hatch 1776, and Alfa Romeo 159 with 1293 votes. These cars are designed to capture the fetishes of car owners who wanted no less than striking, sleek and stylish cars that are worthy of every person's attention. Gay cars are curvaceous and atypical. This is the reason why they are loved by artsy aficionados.

• Zesssan

haha jaja men lite löjligt dock :) men sist jag tittade så var jag en tjej så det passar la mig då?? hahaha

Svar på tråden peugeot 207 cc