• minafinastebarn

Handels a-kassa... utbetalning??

Har varit med i alfakassan men nyligen gått över till Handels a-kassa istället...
    Alfa utbetalar en gång i månaden... Hur ofta utbetalar Handels? Har fått för mig att det utbetalar varje eller varannan vecka? 

• Svar på tråden Handels a-kassa... utbetalning??
  • sweetbird

Dom betalar ut var 2 à vecka . Skit irriterande att dom har ändrat de!!! När jag stämplade sist så fick jag 1 gång i månaden. Blir ju jätte struligt med räkningarna.

• minafinastebarn

Mm känns smidigare o få pengar en gång ju. Då har man mer koll på vad man har o röra sig med när räkningar är betalt.

• fiamiaria

Planera & skicka in korten bättre så löser det sig!

Ni behöver inte skicka in korten var 14:e dag utan kan vänta till ni har 4 veckor innan ni skickar.
    Ta två sista i denna månad & två första nästa så har ni pengarna i slutet av månaden, vart är problemet?

• minafinastebarn

Problem? Kan inte läsa att nåt skulle va problematiskt? Bara att det skulle va smidigare med en utbetalning.

Ska man inte skicka in korten vartefter som de blir ifyllda? Så är det på Alfa iaf.

• fiamiaria
    minafinastebarn skrev 2012-04-09 15:32:27 följande:
    Ska man inte skicka in korten vartefter som de blir ifyllda? Så är det på Alfa iaf.
    Man behöver inte skicka in dom direkt du fyllt i dom, vill du spara ihop 10,12, 14 veckor innan du skickar in,  så är det ju upp till dig men har man a-kassa så har man sällan möjligheten att vänta så länge :/

Men styra så man får pengar i slutet av månaden är ju enkelt
Svar på tråden Handels a-kassa... utbetalning??