Bantingspiller
Halloj.
Tänkte kolla om ni har några tips på något bantingspiller?
Vill inte ha massa påhopp eller ni som säger det är skit, låt bli att skriv tack.
Har kört Xtravaganza men vill ni ha extra kick..
Tacksam för förslag =)
Halloj.
Tänkte kolla om ni har några tips på något bantingspiller?
Vill inte ha massa påhopp eller ni som säger det är skit, låt bli att skriv tack.
Har kört Xtravaganza men vill ni ha extra kick..
Tacksam för förslag =)
Jag tycker att du ska testa LCHF. Jag mår jätte bra och det är en metod som gör att du går ner lagom mycket beroende på hur mycket man väger.
Jag puffar tråden lite...
Jag vill gärna oxå ha lite tips på tabletter. Tänkte ringa o boka tid hos läkare för att få utskrivet.
Prova INTE LCHF eller massa onödiga tabletter hit och dit utan ut och motionera varje dag oavsätt väder och vind och ät på regelbundna tider, ät på mindre fat, mindre portioner
Jag använder BURN från svenskt kosttillskott.
Det är ett piller som ökar ämnesomsättningen, gör dig piggare, minskar hungerskänslan och hjälper till med förbränningen. Det finns två varianter, en med och en utan koffein. Jag upplever tabletterna som oerhört välbalanserade och de hjälper framförallt till med att ha energi till att göra saker och vara pigg trots att man går på minuskalori-diet. De ersätter kaffe helt och håller för mig. I första hand är de tänkta som träningsstöd, tror jag, för att maximera energiförbränningen under träningen. De fungerade särskilt bra ihop med konditionsträning.
Jag mår så himla bra på dessa piller. Känner mig helt frälst. Jag är pigg en hel arbetsdag, jag orkar träna, jag klarar mig på mindre kalorier...
Jag upptäckte dem när jag redan hade gått ner 10 kg och hade fastnat. Med Burn gick jag ner ytterligare 3 kg utan att ändra mina vanor ytterligare.
Rekommenderas varmt.