Det finns en flicka....
Jag är nyfiken på en tjej, jag har aldrig varit med någon tjej men alltid vetat att jag gillar tjejer.
Hon var tillsammans med en tjej ganska nyligen (det varade ganska kort tid) men har aldrig gillat tjejer tidigare.
Nu är jag jätte intresserad av den här tjejen, vet inte om vi skulle kunna funka tillsammans, men är de fel att exprimentera?. Jag sover hos henne ibland och känner alltid lite extra för henne då. Vaknar på natten och kan ligga och titta på henne och känna hennes doft hur länge som helst. Jag har försökt att ge inviter, men vill inte gå för långt för vad som är OK. Jag har sagt till henne att hon måste säga till mig om jag gör något som inte är OK, om jag kommer för nära osv.. men hon säger bara att de är lungt. Jag tror hon inte har släppt sitt ex, men jag tror också hon är medveten att de inte kommer att bli de två igen, eller hon säger de i alla fall.
Jag vill vara nära henne hela tiden och bara ligga och hålla om henne, ibland kan jag vakna på natten av att hon vänder sig om och ligger med sitt huvud mot mina bröst, då kysser jag henne lätt i pannan och leker med hennes hår. Hon ber mig ofta på kvällarna att leka med hennes hår, eller klia henne på ryggen. Jag älskar att leta in min hand under tröjan och bara ligga och smeka hennes ryggrad. Låta handen kittla henne på sidan, hålla om henne med handen ner på hennes mage, leka med henne navelpiercing...
Jag vet inte hur ja ska förklara för henne att jag vill ha mer, jag vet inte om de är OK, jag vet inte om hon vill. För henne verkar det helt normalt att kompisar gör så här, men jag har aldirg varit med om det, för mig är det något mer än bara kompisnärhet, men för henne verkar de vara fullt normalt.
Jag vet inte om jag ska säga till henne, med risk för att aldrig få sova hos henne mer, eller om jag bara ska vara mer intim och hoppas på att hon svarar på mina signaler eller säger till att de inte är OK, min störstra farhåga är ju att hon inte skulle säga till (hon är ganska svag när de gäler sånt) men ändå inte tycker de är OK.
Om jag skulle säga till henne så vet aj inte heller vad ja ska säga, allt r så jobbigt känner jag..
Som sagt jag vill bara vara henne nära men med respekt för henne intrigitet så klart.
Någon som kan hjälpa mig att få henne att förstå att jag vill ha mer...