Vilket schampo och balsam är bäst?
Jag är ute efter ett bra men BILLIGT schampo och balsam till mitt torra slitna hår. Vilka vill ni tipsa om? Mitt hår blir lätt fett i hårbotten men jättetorrt i topparna. Jag har långt hår nästan till svanken.
Jag är ute efter ett bra men BILLIGT schampo och balsam till mitt torra slitna hår. Vilka vill ni tipsa om? Mitt hår blir lätt fett i hårbotten men jättetorrt i topparna. Jag har långt hår nästan till svanken.
Varför är du anonym? Så jävla känsligt är det inte.
Wellas pro serie. Kostar kanske 50kr/flaska,men de är så stora att det blir billigare med små. Jag brukade köpa från frissan förr,men testade detta och har inte bytt tillbaka!
Jag kör head and sholders för torrt och skadat hår, har jättetjockt ganska grovt och långt hår som lätt blir torrt och risigt, har provat allt, vissa som funkat ett tag, vissa som är halvbra och sedan en del som verkligen förstört.
Har även provat dyra märken men detta är det som fungerat för mig och som jag kört på ett halvår nu. Luktar dessutom otroligt gott med.
Men om man använder olivolija som inpackning, ska man avsluta med att schamponera håret och ha i balsam också? Och även då måste man väl har ganska bra schampon och balsam?
Mitt hår är som värsta torrriset nu i topparna, jag ska klippa av en bit men inte så mycket vill gärna ha så långt hår som möjligt men jag vill ha fint och friskt hår.