• Angelicahl

Vad tror ni? Pojke eller flicka? Fick ni reda på könet?

Hej, skulle vara kul om ni ville gissa i fall ni tror jag har en pojke eller flicka i min mage på min blogg;

angelicahl.blogg.se/2012/april/pojke-eller-flicka.html

-----
    Ska göra ultraljud i veckan och vi ska ta reda på vilket kön det är, om det går.

Fick ni reda på könet, eller kunde ni inte se det?

• Svar på tråden Vad tror ni? Pojke eller flicka? Fick ni reda på könet?
  • Azul 80

Ser ut som det e en liten pojke i din mage.. Jag gissar på det! :) Jättefin mage, är det ditt första barn?

• Azul 80
    Azul 80 skrev 2012-04-10 11:26:48 följande:
    Ser ut som det e en liten pojke i din mage.. Jag gissar på det! :) Jättefin mage, är det ditt första barn?
    Du får berätta sen var det var för en liten.. :)
  • gravid

Båda mina gossar "flashade" sig så det va svårt att undvika :)

• sweetbird

Jag skulle gissa på pojke. Se ungefär ut som pojkmagarna i våran familj :) är det ditt första barn? Vilken vecka är du i? :) lycka till!! Berätta gärna va de va sen :)

• Angelicahl

Jag är i v.19 och de är vårt första barn.

Självklart kommer jag att säga vad de blev, om de nu visar sig! :)

• sanols

Gissar en en tös Jämför bara med min mage som var mkt rundare lagt i profil när jag väntade. Men jag tror de är skrock de där med hur magen är utformad :P Jättefin mage ifall!

I ultraljudet i v 18 fick vi inte veta vad de var, fast vi ville. Läkaren ville inte kolla efter. Så mkt beror nog på vilken läkare man får och vad den personen har för "syn" på att ta reda på kön.

Sen gjorde vi ett till UL i v 32 då fick vi veta av en överläkare att vi väntade en liten pojk           

• LillaLivetIMagen

Jag tror också på pojke :)

Vi fick veta det på ultraljudet, gick inte att undvika då han var duktig på att visa :) 

• Azul 80

Kul jag hade oxå rätt!! :D Grattis och lycka till!

Svar på tråden Vad tror ni? Pojke eller flicka? Fick ni reda på könet?