• Anonym (Otrohet?)

Är det otrohet att hångla med någon?

Min kille erkände otrohet för ett tag sedan och jag trodde att han menade att han legat med någon annan. Efter lite diskussioner kom det dock fram att han enbart hånglat med en annan tjej på fyllan (dom bytte inte nummer och det varade bara en kort stund, det förekom heller inget tafsande och det var totalt känslolöst enligt min kille).
    Vi hade lite problem vid tillfället annars hade han aldrig gjort det.
    Min kille mår jättedåligt över det han gjorde och var helt säker på att jag skulle göra slut med honom men jag tycker ärligt talat inte att det är någon stor grej. Jag ser det inte ens som att han varit otrogen.
    Jag vill absolut inte att han gör om det men jämfört med hur jag kände när jag trodde att han legat med en annan så känns det verkligen inte som något att haka upp sig på.
    Någon annan som känner som jag? Eller tvärtom? Motivera!

• Svar på tråden Är det otrohet att hångla med någon?
  • SandraP81

Om min karl hade hånglat med någon annan hade jag gjort slut faktiskt, trots att vi har barn och allt ihop. Vi har diskuterat förut kring otrohet och tycker båda att hångel är otrohet..

• Anonym

Är det otrohet att bara stoppa in halva kuken... duh !!!!

• Pleco

För mig är det otrohet men något jag också skulle kunna förlåta.

• Anonym
    Pleco skrev 2012-04-10 16:24:38 följande:
    Håller med, det är inte så allvarligt i mina ögon.
  • Anonym (Otrohet?)
    Anonym skrev 2012-04-10 16:22:59 följande:

Är det otrohet att bara stoppa in halva kuken... duh !!!!

Fast det är ju inte direkt samma sak som att hångla.
    Jag säger inte att det är okej för mig att han hånglade men en annan men om man jämför med om han skulle legat med nån annan så känns det väldigt oskyldigt.
  • Anonym (Otrohet?)
    Jag anser att det inte okej (och det kanske gör det till otrohet?) men jag känner mig inte bedragen.
  • Noxigen
    Lite sex, lite naket @- ladymyzteria.blogspot.se/
  • hayir

tycker ni att det är otrohet är det otrohet, tycker ni det inte så är det inte det. Det är ju erat förhållande och ni som kan avgöra vad som är otrohet för er. För din kille verkar det ju dock vara otrohet...

• Anonym
    Anonym (Otrohet?) skrev 2012-04-10 16:29:10 följande:
    Jag anser att det inte okej (och det kanske gör det till otrohet?) men jag känner mig inte bedragen.
    Ja men då så... då är det väl bara o vänta på att han ska bedra dig "på riktigt" då...
Svar på tråden Är det otrohet att hångla med någon?