• Chinx

Var finns bästa trosorna?

Dags att köpa massa nya trosor, mina är x antal år gamla och faller snart sönder :P Det händer ganska mycket på några år, så jag skulle vilja höra var de bästa finns.

Så, var finns de bästa, och såklart också mest prisvärda, trosorna att köpa?  

• Svar på tråden Var finns bästa trosorna?
  • Chinx

Är inte båda de märkena jättedyra? Var hittar man de billigast? 

Tips på andra billigare tas gärna emot, men självklart ska de ju vara sköna också, myyycket viktigt. Kan tillägga att jag gillar boxerliknande trosor mest, vet inte vad de kallas riktigt. 

• knivskrik
    Chinx skrev 2012-04-10 20:08:54 följande:
    Är inte båda de märkena jättedyra? Var hittar man de billigast? 

Tips på andra billigare tas gärna emot, men självklart ska de ju vara sköna också, myyycket viktigt. Kan tillägga att jag gillar boxerliknande trosor mest, vet inte vad de kallas riktigt. 
    Sådana köpte jag 3 st för 99 kr på H&M för ett tag sedan, otroligt bekväma!
    Annars är jag ett stort fan av GinaTricots underkläder, de sitter bra och är bekväma. Plus att de finns i massor olika färger.  
  • Joico

Jag har H&M's hipsters och Pierre Robert. Båda är sköna men PR är ju skönare måste jag säga. Fast det är inget fel alls på H&M's så jag säger dom Cool bra pris också, framför allt om man ska ha många

• Chinx

Jag har köpt Lindex i många år men tycker inte de sitter så bra. Är det boxer ni köper eller vilken typ? 

• castafiore

Jag köper alla mina på lindex. Prisvärda och neutrala.

• Sisisisi
    Sisisisi skrev 2012-04-10 20:00:09 följande:
    Newbody är de bästa jag har testat

4 för 150 kr, lätt värt
  • siljeholm

Jag är en sucker för Björn borgs spetshipsters, skönaste och snyggaste trosan!:)

Svar på tråden Var finns bästa trosorna?