Vilken sulky ska jag välja ?
Efter mycket forskning står det nu mellan 2 olika sulkys.....
Brio Spin och Kronans sulky !
Vilken skulle ni välja ?
Efter mycket forskning står det nu mellan 2 olika sulkys.....
Brio Spin och Kronans sulky !
Vilken skulle ni välja ?
Kronans skulle köpt den själv men valde bort pga lufthjul
Vi har en Kronan sulky och är jättenöjd med den. Har ingen erfarenhet av Brio Spin. Kronans är det fullt liggläge på vilket vi tycker är en fördel.
En bozz bmx mini jogger och är jätte nöjd
Vart köpte du den? Hittar inget på Google...
Den såg inte så rejäl ut, kan man gå med den på alla underlag? Va ju bra pris...
Varför står det mellan de två vagnarna? Jag tycker bara att de är så pass olika. Ni kanske ska bestämma om ni vill ha fasta framhjul eller inte först?
Jag tycker själv att Brio race är toppen, och Bugaboo Bee (med vändbar sits).
Jag har själv haft Kronan och den är väl ok, men inte så stadig som Brio Race.
Jag gillar brio spin för att den är liten och har svängbara hjul och så gillar jag kronans för att den blir liten ihopfälld och känns ändå stadig. Hara bara haft vagnar med svängbara hjul och vet inte om jag ska fortsätta med det...
Då hade jag nog tagit Race om du är van vid svängbara hjul. Måste ändå slå ett slag för Bugaboo Bee eftersom den är så bra :)
Nu blev det ju fel, Spin menar jag ju *trött*
Jag tycker bugaboon är såååå himla ful men kanske borde kolla på den. Funkar den på alla väglag?
Håller med om att den är ful, jag antar att den fungerar lika bra som en Spin iaf. Den är väldigt mjuk att köra trots de små hjulen.
Men den enorma fördelen att man kan ha barnet mot sig är så bra, särskilt om man går på stan eller är ute och reser.
Den är väl ingen större hit i snö, men det tror jag inte Spin är heller.
Tack för dina tips, får se vad jag bestämmer mig för!
Ja vet inte har nyss skaffat mig den men eftersom den går att låsa framhjulet så tror ja det. Grus, gräs och sand funkar
Jag har haft Brio spin men har nu skaffat mig en bugaboo bee, har ju aldrig testat köra bee´n i snö men spinn var inte idelalisk att köra i snö och slask trots att den har större hjul.
Kan av erfarenhet säga det att har man haft svängbara hjul är det väldigt svårt och börja med fyra fasta.
Varför bytte du?
För att min son har barnreumatism och vi behöver ha en vagn utan bygel då det allt som oftast gör ont för honom att böja fötterna.
Var överlag nöjd med spinn´en men så här i efterhand kan jag ärligt säga att varför köpte jag inte en bee från början, så enkel att köra, perfekt att man kan reglera rygg och sits, bra varukorg och blir liten och smidig ihopfälld.
Modellen är väl egentligen inte jättesnygg men nu har jag vant mig och tycker den är ganska cool.
Va jobbigt för er! Får nog ta mig en titt på en bee.