• Eliotts mama

Ngn som har emmaljunga crossway????

Jag köpte min emmaljunga april 2005 och ska nu fixa liften som ska bli en åkpåse, men det går inte!!?? Jag har plockat bort allt som gör den till en lift men nu ser det ut som allt bara rasat ihop.... den är för slapp o lös!!!

Ni som har provat, vad tycker ni, är ni nöjda??

Jag vill nästan köpa en extra åkpåse och strunta i liften...

• Svar på tråden Ngn som har emmaljunga crossway????
  • nen 72

Har också en Crossway med den typen av värdelös lift. . Jag prövade att göra om den till en åkpåse men fick samma resultat som du, totalt VÄRDELÖS. Jag använder den inte utan har "bara" en fårskinnsfäll under sonen och en varm gosig filt på honom. Har tänkt köpa en åkpåse men det har inte blivit av.

• Knappen

Hej,
    har också Crossway. Tog bort delarna ur mjukliften för några veckor sen. Blev inte som jag trodde, men jag har trätt igenom alla selarna och spännt upp dem så högt det går så inte liften glider ner. Sen har jag lagt en lammullspläd över så att spännena inte trycker och gör obehag för min flicka. Jag tycker inte att hon behöver selarna ännu, fast snart antar jag.
    Det funkar ok tycker jag. Det blir lite mittemellan åkpåse och mjuklift, nu kan jag iallafall höja ryggen så Josefin kan sitta upp då och då, som hon börjat gilla att göra.
    Får väl snart spänna fast henne då hon blir mer och mer livlig och nyfiken, bara att acceptera att hon inte är liten bebis längre... 7 mån.

Men jag håller med, inte helt snyggt med mjukliften helt sladdrig så. Men jag är som sagt rätt så nöjd nu sålänge.
    Lycka till.
    Malin

Svar på tråden Ngn som har emmaljunga crossway????