• Gravid 2008

Billigt boende i vimmerby för 2?

Tänkt åka med min dotter till astrid lingrens värld. Men är de någon som vet ett billigt boendealternatov? Alla former av boende jag hittar är för 4st eller fler. vi blir bara två. Någon som vet. Fåt gärna vara en bit utanför oxå. då jag kommer att köra upp.

• Svar på tråden Billigt boende i vimmerby för 2?
  • Khaleesi

Varför inte tälta på campingen precis utanför Astrid Lindgrens värld? Mysigt, lite äventyrligt och billigt. (Om man har tillgång till tält och sovsäckar förstås.)

Dagens språktips - DE kan bytas ut mot VI, och DEM kan bytas ut mot OSS. Lycka till!
  • Gravid 2008
    Khaleesi skrev 2012-04-11 11:08:10 följande:
    Varför inte tälta på campingen precis utanför Astrid Lindgrens värld? Mysigt, lite äventyrligt och billigt. (Om man har tillgång till tält och sovsäckar förstås.)

är de inte lite kallt än för att tälta. tänkte åka upp nu i maj. och med min 3åring.
  • carca

Kolla upp Kullagården i Mariannelund, ca 2 mil från Vimmerby. Finns ett vandrarhem i Mariannelund oxå. Lycka till!!

• vivianne

Halvgammal tråd - du har väl redan bokat... men om du inte har det finns det ibland Coop-hotell i Vimmerby. I så fall kostar ett dubbelrum 1500 för två nätter, det får nog räknas som hyfsat billigt.
    www.coophotellpremie.com
    (om du har medmera-kort alltså)

Svar på tråden Billigt boende i vimmerby för 2?