Vaxa bikinilinjen själv? Lätt?
Ni som vaxar bikinilinjen själva? Är det svårt? Ont? Vilka produkter använder ni? Hur länge håller det?
Ni som vaxar bikinilinjen själva? Är det svårt? Ont? Vilka produkter använder ni? Hur länge håller det?
Jag tycker att det är så där...lite pilligt men det viktiga är att inte ha på för mycket! Använder weet varmvax för den tycker jag personligen är super! Använder den även till benen. Det håller några veckor och det bästa är att hårstråna blir så mycket mjukare! Bikinilinjen brukar jag dock fuska med och raka ganska ofta vilket jag ångrar varje gång men benen har jag hållt i flera år och nu har det slutat vuxit på flera ställen!
Min mamma hade vaxat i många år och nu har hon på sin höjd 10 hårstrån på varje ben som hon bara kan noppa Längtar såå tills mina också blir så
Kan verkligen rekomendera Brazilian Wax och vaxa bikinilinjen med! Finns bla på Åhlens eller Kicks att köpa.
Jag har provat det. Det gick rätt bra men det var lite bökigt. Jag använde Brazilian Wax och blev nöjd med resultatet. Dock tog jag bort allt hår, jag tror inte jag hade klarat att göra en 'frisyr' själv.
Fia 28 : weet varmvax använder jag också,det var brazilian vax jag undrar om man kan ha den även på benen
Hur länge måste man vänta mellan vaxningarna? Hur mycket måste det växa ut?