-
Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
-
Svar på tråden One-Piece, är inte det ett plagg för stora bebisar?
-
Nej.
-
Jag tycker inte att de e fina alls, men jag köpte mig en nu när ja e gravid å guuud va skön den är. helt underbar att gå i hemma, inget som klämmer å skaver eller sitter åt.
Skulle aldrig gå med den ute. -
Hur får man ens av den om man måste kissa? I alla fall om den är bakknäppt...
-
Nja, det är ett hemmamysarplagg, på samma nivå som en pyjamas eller morgonrock. Inget att visa sig offentligt i.
-
haha den på bilden ser ju ut å ha knäppning i grenen som när man byter blöja på bebisar ^^Scarlett skrev 2012-04-11 13:40:09 följande:Hur får man ens av den om man måste kissa? I alla fall om den är bakknäppt...
Annars e det faktiskt ett krångligt moment dock. -
Det är ju det jag menar... Att man liksom måste ha blöja.Butterflie skrev 2012-04-11 13:45:13 följande:haha den på bilden ser ju ut å ha knäppning i grenen som när man byter blöja på bebisar ^^
Annars e det faktiskt ett krångligt moment dock. -
neee.. räcker väl med å ha frotelakarn i sängen?Scarlett skrev 2012-04-11 13:47:31 följande:Det är ju det jag menar... Att man liksom måste ha blöja.
Kiss i sängen å ha det bra, ligga lite å fundera.. På en varm å solig sommardag, ja tror ja kissar lite mera =P -
Ja det är klart... Det kanske räcker. ;pButterflie skrev 2012-04-11 13:50:10 följande:neee.. räcker väl med å ha frotelakarn i sängen?
Kiss i sängen å ha det bra, ligga lite å fundera.. På en varm å solig sommardag, ja tror ja kissar lite mera =P -
-
Skall väl vara "varm om stjärten som en sommardag", eller?Butterflie skrev 2012-04-11 13:50:10 följande:neee.. räcker väl med å ha frotelakarn i sängen?
Kiss i sängen å ha det bra, ligga lite å fundera.. På en varm å solig sommardag, ja tror ja kissar lite mera =P