• Tusse Misse

Kan man bli ruggit dålig i magen i tidig graviditet?

Misstänker att jag kan vara gravid. Typ på Äl + 10 någonting och har de senaste två dagara varit ruggigt dålig i magen. Mår illa och har ont. Äckligt lös i magen och mår apa!

Kan detta vara ett tidigt tecken?

• Svar på tråden Kan man bli ruggit dålig i magen i tidig graviditet?
  • Besa

Hej de symtom som du beskriver låter lovande. När jag väntade min dotter hade jag samma symtom som du beskriver, först var jag orolig tänk om jag är sjuk men nä jag fick pluss på Stickan sen inte undra alltså .

• Mamma1988

Me fösta sonen hade ja diarre.
    Me andra sonen blev ja stenhård (fick medicin för att kunna gå på toa)
    Nu misstänker vi att nummer 3 ligger där inne o gömmer sig och jag är stenhård igen!  

• Linis8

Hej!
    Så var jag oxå. Fick gå upp varje natt på toa.. Jättejobbigt, men det gick över!
    Lycka till!

• Helia

Hur gick det TS? Jag är jättekonstig i magen och det varvar mellan hård och lös. Känner mig väldigt illamående och konstig i kroppen också. Kanske bara magsjukan...

Man kan aldrig påstå att en människas värderingar och känslor är fel
  • Inelg
    nomina skrev 2012-05-07 19:42:24 följande:
    ja fick också diarre... speciellt efter ja ätit fisk!
    jag har varit dålig i magen .. I lö trodde jag att jag blivit matförgiftad.. Lite lös i magen, sjukt illamående och kraftig yrsel . var då ÄL +8.  Lös och gasig i magen då och då sedan dess.. är nu på ÄL+12.  Imorse yrel igen .. mm så jag testade och fick svagt pos..
Svar på tråden Kan man bli ruggit dålig i magen i tidig graviditet?