Tänka på vid trekant
Hej Sara!
Här kommer mycket text och många frågor, men jag ska försöka att inte bli alltför långdragen.
Jag som är man och en manlig vän som vi kan kalla M överraskade en tjej jag lärt känna genom att sätta på henne ögonbindel och sedan massera och ´´leka´´ med henne. Därefter satte vi killar på dämpad belysning och klubbmusik och ögonbindeln togs av. Vid detta tillfälle så omfamnade M henne bakifrån och började dansa med henne. Efter att ha tetats och spelat ointresserad en stund så dök jag fram och började dansa med henne framifrån. Det hela utvecklades till ett förspel med givande och tagande som övergick i en fullfjädrad trekant!
Mina frågor är:
Mina frågor är:
Vad tycker du om överraskningen? Är den ett bra sätt att ´´bjuda in´´ till en trekant?
Tjejen i fråga verkade lite chockad och blyg men jag utgår ifrån att hon hade sagt ifrån eller distanserat sig om hon inte accepterade närmandena. Vad säger du om det här?
Vi provade dubbelmacka och när vi gjorde detta hände det till en början att jag gled ur hennes bak. Har du några tips om hur man gör en bra dubbelmacka?
Hur stor andel av alla kvinnor kan tänka sig att ha trekant med två män?
Tack på förhand!
MVH