• Caladhiel

Brio Sleep - bra köp?

Vi funderar på att köpa en Brio Sleep-säng åt vår son. För tillfället sover han i min gamla spjälsäng, och den börjar bli liten eftersom den är bara 50x100 cm. Dock älskar sonen sin säng, speciellt sitt spjälskydd med Bamsefigurer som han pratar med varje kväll innan han somnar. Han har aldrig försökt klättra ur sängen så vi funderar köpa en begagnad Sleep åt honom så han ryms bättre men ändå kan prata med sina Bamsekompisar innan han somnar.

Jag funderingar alltså nu på om det är om det är värt pengarna att köpa en Sleep nu, han fyller 2 i sommar, eller låta honom sova i lilla spjälsängen någon månad till och då byta till en vanlig säng?
    Han verkar dock vara en sådan som vill ha ett begränsat utrymme då han ska sova, för det är nästintill omjligt att få honom att somna i en vanlig säng eller en soffa, men sätter vi honom i en spjälsäng eller vagn så somnar han direkt utan att man behöver vyssja eller natta destomera...

Om någon vill bidra med sina tankar och funderingar så skulle jag vara jätteglad!

Mvh.
    Caladhiel 

• Svar på tråden Brio Sleep - bra köp?
Svar på tråden Brio Sleep - bra köp?