Vad tycker ni om namnet?
Nu måste jag fråga, jag har kommit på ett "eget" namn som min son eventuellt kommer få.
Men jag kan inte bestämma om det är fint eller bara konstigt.
Vad tycker ni om namnet Nelion?
Nu måste jag fråga, jag har kommit på ett "eget" namn som min son eventuellt kommer få.
Men jag kan inte bestämma om det är fint eller bara konstigt.
Vad tycker ni om namnet Nelion?
Spontant tycker jag personligen inte om det men det är ju egentligen helt ointressant vad jag tycker ;)
Viktigast att ni känner att det är rätt namn!
Tyckte det var fint. Påminner lite om min son som heter Leon.
Jag brukar inte tycka om så annorlunda namn, men Nelion tyckte jag faktiskt var riktigt fint! Men som "upponerw" skriver, det viktigaste är ju att ni tycker om det!
Rätt fint, men om det vore jag som bestämde skulle jag skippa bokstaven "N" i början så det blev Elion. :)
Tycker det är helt okej. Elion var finare! Inte alls för likt Elli.
Elen är on. Kunde inte hålla mig. Men det är fint
Jag heter själv ett väldigt udda namn som jag blivit retad mycket för. Funderar än idag på att byta namn men vågar inte riktigt eftersom namnet är valt av kärlek från föräldrarna.
Ett annat tips är att googla namnet så att det inte finns någon betydelse för det. Jag gjorde det när jag kom på ett namn och det visade sig vara ett datorföretag som hette likadant så skippade detta....
Detta är bara mina känslor. Känn efter magkänslan du väljer garanterat det rätta för ditt barn.