• Anonym (Kinky light)

    Vad har ni för fetischer?

    Man hör ibland om att folk blir sexuellt upphetsade av de mest vardagliga ting.
    Men det är sällan några föstahandshistorier.
    Jag tänkte vi skulle ändra på det.
    Även om jag inser att det kan skarvas och hittas på en del i skydd av familjelivs anonymtet känns det ändå mer äkta än om en kompis berättar om en tjej som vet en som...
      
    Kanske tänder du på vetedeg eller går igång på att sniffa på svettiga armhålor eller kaffesump?
    Kort sagt: Vad har du för små fetischer som du smyger med?
    Du kan berätta för oss vi lovar att inte skvallra.  Flört

  • Svar på tråden Vad har ni för fetischer?
  • Anonym (Kinky light)

    Kanske ska dela med mig lite också:

    Jag blir milt upphetsad av att befinna mig nära eller i rum som jag som man inte ska ha tillgång till.
    T.ex omklädningsrum, dusch, bastu, toaletter för kvinnor. Även om jag bara går förbi utanför eller om det är tomt och jag är där för att städa eller reparera något.

    Gift man på 42 år

  • Helia

    Inget hemligt men rapeplay går jag igång på och på dofter . Är helt såld på dofter och byter ofta sköljmedel och doftpåsar, ständigt på jakt efter nya dofter som påverkar mig positivt


    Man kan aldrig påstå att en människas värderingar och känslor är fel
  • lykantrophona

    Petplay, dvs att minst ena parten låtsas vara ett djur i form av ett sexuellt rollspel. Att bli tränad som en hund och bära halsband är något jag går igång på. Sen kan jag också vara en snäll matte åt min pojkvän ibland. ;)

  • Anonym
    Dominant skrev 2012-04-12 14:07:07 följande:
    Att äga en kvinna, hennes vilja och hennes handlingar. Men det är inte bara något sexuellt.
    Oj, hoppas du aldrig får din önskan uppfylld. Läskigt.
  • Anonym

    Tror att alla har någon typ av fetisch - mer eller mindre. Och att hur mycket det är en fetisch ligger i betraktarens öga. För vissa kan en viss sak ses som en fetisch medans för andra så är det en högst naturlig del av ett normalt  sexliv. Självklart finns det saker som sticker ut lite mer men min erfarenhet är att många drar likhetstecken mellan  fetischer och att bryta tabun. Och vad som är ett tabu ligger också i betraktarens öga.

    Jag är även övertygad om att det finns saker hos alla som bara väntar på att upptäckas - tabu, fetisch eller inte. Och att det kan bli både överraskande och kanske en kick när man gör det. Det kan även vara så att denna upptäckt kan kännas skamfullt. Men om man kan dela det med någon så kan det bli riktigt bra och få en att komma över skuldkänslorna.

     

  • Dominant
    Anonym skrev 2012-04-12 15:23:11 följande:
    Oj, hoppas du aldrig får din önskan uppfylld. Läskigt.
    Så två vuxna individer som vill ha samma sak, ska inte få det för du inte tycker om det?

    Är du emot homosexualitet också eller gäller det bara vissa läggningar?
  • Anonym
    Dominant skrev 2012-04-12 15:41:06 följande:
    Så två vuxna individer som vill ha samma sak, ska inte få det för du inte tycker om det?

    Är du emot homosexualitet också eller gäller det bara vissa läggningar?

    Nu ska vi väl inte kapa tråden egentligen... Men det var just orden "inte bara sexuellt" jag reagerar på. För mig låter det som att du har en slav inspärrad typ...


    Men visst, så länge du har någon som går igång på det, kör på då.

    (Att den typen av spel görs i sovrummet, eller med anspelning på sovrummet har jag naturligtvis inget emot).

  • Anonym (tjej)

    Hur rösten ändras när killar är förkylda... älskar det!

  • Anonym

    Kvinnor med riktigt hög sexlust... kvinnor som vill hela tiden. Ju mer enormt kåt hon är - ju kåtare blir jag!

Svar på tråden Vad har ni för fetischer?