• pojken81

Telefonsex

Finns det inga tjejer som faktiskt gillar telefonsex? Jag gillar det verkligen men det är väldigt svårt att hitta någon kvinna som uppskattar det..

• Svar på tråden Telefonsex
  • Anonym (tjej)

jo då det finns det! 

• pojken81
    Anonym (tjej) skrev 2012-04-12 19:05:13 följande:
    jo då det finns det! 
    Är du en av dom alltså?
  • Anonym (tjej)

ja men det brukar liksom inte vara något bestämt att det SKA pratas dirty... 
    Men jag är ganska så bra på att leda det dit ;) 

• pojken81
    Anonym (tjej) skrev 2012-04-12 19:13:22 följande:
    ja men det brukar liksom inte vara något bestämt att det SKA pratas dirty... 
    Men jag är ganska så bra på att leda det dit ;) 
    Låter spännande ;) . Frågan är ju hur man hittar kvinnor som du?
  • Anonym (tjej)

vet inte riktigt... har aldrig pratat med nån som jag aldrig träffat på riktigt
    Vissa har jag bara bytt nr med och aldrig sett dom igen men "pratat" massor med på tel

• pojken81
    Patrik 41 skrev 2012-04-12 22:25:54 följande:
    Tjejen maila mig! hejsan70@hotmail.se

Kram
    Tack för att du snor min tråd!
  • Patrik 41
    pojken81 skrev 2012-04-15 16:09:43 följande:
    Tack för att du snor min tråd!

Sorry (:
  • FaderVår

Dåså. Nu kommer mitt första inlägg här. 

Till och från brukar jag ha telefonsex. I helgen, när min fru var bortrest, hade jag det med ett antal tjejer.
    Jag brukar ringa  phone cafe. Ofta är det inte så många tjejer inne men efter ett tag brukar man få napp;)
    Man måste ha lite tålamod. Skicka många meddelanden (bara att skicka och höra meddelanden gör mig kåt åxå) och sen inte vara för framfusig. Blir åxå kåt av att höra tjejerna berätta om sig själva. Hur dom klär sig, vad dom gillar osv..Älskar kvinnor som klär sig kvinnligt och visar att dom gillar att bli uppskattad av en man. 

Bäst är erfarna tjejer. Inte för unga alltså. Har man tur så får man ringa dom direkt och då slippa samtalskostnaden.  Ofta vill tjejerna ha hård sex.  Mycket bakifrån, dra i håret, analt osv..

Sämst är telefonräkningen...får en på ca 3500 kr nu;(

• pojken81
    FaderVår skrev 2012-04-17 11:26:25 följande:
    Dåså. Nu kommer mitt första inlägg här. 

Till och från brukar jag ha telefonsex. I helgen, när min fru var bortrest, hade jag det med ett antal tjejer.
    Jag brukar ringa  phone cafe. Ofta är det inte så många tjejer inne men efter ett tag brukar man få napp;)
    Man måste ha lite tålamod. Skicka många meddelanden (bara att skicka och höra meddelanden gör mig kåt åxå) och sen inte vara för framfusig. Blir åxå kåt av att höra tjejerna berätta om sig själva. Hur dom klär sig, vad dom gillar osv..Älskar kvinnor som klär sig kvinnligt och visar att dom gillar att bli uppskattad av en man. 

Bäst är erfarna tjejer. Inte för unga alltså. Har man tur så får man ringa dom direkt och då slippa samtalskostnaden.  Ofta vill tjejerna ha hård sex.  Mycket bakifrån, dra i håret, analt osv..

Sämst är telefonräkningen...får en på ca 3500 kr nu;(
    Oj, sjuka pengar för telesex.
  • pojken81

Inga kvinnor som uppskattar detta?

• glad i livet

Har telefonsex med min särbo och älskar det. Har inte sex med främlingar. Varken telefonsex, cybersex, eller camsex.

• pojken81
    glad i livet skrev 2012-05-02 17:12:48 följande:
    Har telefonsex med min särbo och älskar det. Har inte sex med främlingar. Varken telefonsex, cybersex, eller camsex.
    Okej. Kul att nån tjej gillar det. Jag hittar ingen som gör det..
  • pojken81
    glad i livet skrev 2012-05-02 17:12:48 följande:
    Inga fler kvinnor som uppskattar telesex?
Svar på tråden Telefonsex