Telefonsex
Finns det inga tjejer som faktiskt gillar telefonsex? Jag gillar det verkligen men det är väldigt svårt att hitta någon kvinna som uppskattar det..
Finns det inga tjejer som faktiskt gillar telefonsex? Jag gillar det verkligen men det är väldigt svårt att hitta någon kvinna som uppskattar det..
jo då det finns det!
ja men det brukar liksom inte vara något bestämt att det SKA pratas dirty...
Men jag är ganska så bra på att leda det dit ;)
vet inte riktigt... har aldrig pratat med nån som jag aldrig träffat på riktigt
Vissa har jag bara bytt nr med och aldrig sett dom igen men "pratat" massor med på tel
Tjejen maila mig! hejsan70@hotmail.se
Kram
Dåså. Nu kommer mitt första inlägg här.
Till och från brukar jag ha telefonsex. I helgen, när min fru var bortrest, hade jag det med ett antal tjejer.
Jag brukar ringa phone cafe. Ofta är det inte så många tjejer inne men efter ett tag brukar man få napp;)
Man måste ha lite tålamod. Skicka många meddelanden (bara att skicka och höra meddelanden gör mig kåt åxå) och sen inte vara för framfusig. Blir åxå kåt av att höra tjejerna berätta om sig själva. Hur dom klär sig, vad dom gillar osv..Älskar kvinnor som klär sig kvinnligt och visar att dom gillar att bli uppskattad av en man.
Bäst är erfarna tjejer. Inte för unga alltså. Har man tur så får man ringa dom direkt och då slippa samtalskostnaden. Ofta vill tjejerna ha hård sex. Mycket bakifrån, dra i håret, analt osv..
Sämst är telefonräkningen...får en på ca 3500 kr nu;(
Inga kvinnor som uppskattar detta?
Har telefonsex med min särbo och älskar det. Har inte sex med främlingar. Varken telefonsex, cybersex, eller camsex.