Fördrink
Vi ska ha folk hemma på middag på lördag, och vill bjuda på en fördrink men vet inte vad man bjuder på? Var evigheter sen vi hade en lite festligare middag hemma så jag känner mig som värsta rookien
Vi ska ha folk hemma på middag på lördag, och vill bjuda på en fördrink men vet inte vad man bjuder på? Var evigheter sen vi hade en lite festligare middag hemma så jag känner mig som värsta rookien
Om folk droppar in olika tider kan en bål vara bra-så slipper man stå å blanda hela kvällen.
Annars tycker jag att bubbel brukar vara uppskattat-enkelt men gott.
Eller en drink med bubbel och outspädd flädersaft-jag tycker att det är supergott.Och vårigt:)
En fördrink brukar ofta vara lite torrare för att få igång smaklökarna. Lättare än skumpa är väl svårare att uppnå men dry martini är ju också en klassisk drink. Side car kan ju också funka fint. Vill man göra det lite avancerat kan man ju fråga gästerna vad dom är sugna på och ha ett par olika altarnativ att trolla fram. Detta är väl min favorit, då får alla något dom tycker är gott och man kan göra en lite rolig grej av att göra drinkarna.