• Lady Bling

Äckelpäckel!!!!!!

Vad 17 gör man när ens ettåring lyckas få tag i toaborsten och gnugga med den på både kläder, händer och ansikte.... ÖRK!! Hade av misstag lämnat toadörren på glänt och då kom hon förstås in i ett obevakat ögonblick och tyckte att toaborsten var jätterolig eftersom jag alltid säger nej när hon försöker komma åt den. Den var ju inte ny heller så den var ju inte direkt ren.... Fyy vad äckligt! Tog av henne alla kläder och tvättade hela henne. Skulle nästan velat göra rent henne med desinfektionsmedel, men det går ju inte Har ni barn som fått tag i toaborsten?

• Svar på tråden Äckelpäckel!!!!!!
  • Tjohalia

*blä* vad äckligt! Min tjej (9 månader gammal) har fått tag i den som hastigast en gång, men jag slet fort den ur hennes händer.... hon är aldrig inne på toa när inte vi är där (separationsångest till tusen)....

• mammatilltindra

Jodå Tindra har cokså använt den som tandborste. Nu har den flyttat upp på en hylla. Häromdagen när jag duschade så drack hon ur toalettstolen istället. Hon stack ned sin lilla hand och stoppade den sedan i munnen samt att hon tvättade sig i ansiktet. Så duktig så tyckte hon att hon var. Jag typ spydde.

• Fru Oliv

Sonen var som en VIP-gäst på toan med toaborsten som mål.
    Lyckades alltför många ggr att få tag på den och vifta med den så att alla handdukar nuddades och även han själv. URK!!

Tillslut började jag låsa dörren utifrån, vad ska man göra, men tillslut avtog intresset och nu säger han bara AJAJ när han ser den.

• Amorella

Min tjej sitter alltid och pysslar i badrummet när jag duschar och gör mig i ordning på morgonen. Hon har en stor fascination som jag tycker är lika äcklig som toaborsten: Golvbrunnen... Alltid ska hon dit och pillra upp den och helst köra ner hela handen om hon bara fick. Jag försöker dölja den så gott det går - typ tvättunnan för - men ibland glömmer man. Eller så ålar hon sig in i badrummet när man har glömt att stänga dörren.

• Fru Glad

Hej

Har inte samma problem då vår dotter inte kommit på hur hon ska förflytta sig ännu, har dock tänkt att det ni berättar kan ske... BLÄ. Med den basillskräck som jag har tänker jag nog plasera borsten så att hon inte når den. Vårt överskåp är kanska djupt så jag tror den får stå på det eller så sätter vi barnspärr på ett underskåp oxå får borsten bo där. ngt som är stressande är när man inte hittar borsten efter toabesök hos andra...

• LostInLiam

Japp toaborsten är skitkul här också! Som hämnd för att han får mig att må illa så ska jag minnas det och berätta vad hans favvoleksak var för alla hans kompisar och flickvänner när han blir äldre

• Fru Glad

Liambam: Fotografera honom in action så har du en bra bild till studenten...

• Lady Bling

Jag ser att det finns fler toaborstfantaster! Tänk att något så äckligt kan vara så spännande och kul!

Svar på tråden Äckelpäckel!!!!!!