• emla85

Ska vi bestämma träff?

Hej på er!

Nu tickar veckorna på och själv har jag bara en halv dag kvar på jobbet nu! :)

Någon som vill ses nästa vecka? Jag har inget alls planerat förutom ett besök hos BM vid lunch på torsdagen. Vad säger ni?

/Emelie       

• Svar på tråden Ska vi bestämma träff?
  • chanella

Ja gärna! 

Jag ska till BM (Mamamia söder) måndag 14:45 och kan inte på tisdag, men annars så funkar det bra på dagtid.

• emla85

Vad kul! Vad säger du då? Imorgon el senare i veckan? Någon annan som också vill ses? /Emelie

• Havelina

Jag är gärna med på en träff senare när skrutten hunnit bli några veckor äldre!

• Trulsis83

Jag är gärna med på en träff! Roligt! Jag kan onsdag eller torsdag på förmiddagen/dagen, När kan ni andra? Annars så kan jag nästa vecka, om det inte är så att man är på förlossningen då :) Jag är beräknad till den 26/4. När är ni beräknade?

• chanella

Jag mår jättedåligt och har nog havandeskapsförgiftning på gång igen. Åkte in igår men fick som tur var fara hem inatt. Så för min del är det dessvärre bara vila och avvakta som gäller nu.

Ses gärna framöver när jag mår bättre, då förmodligen med bebisGlad

Må så gott och lycka till alla, vi hörs!

• emla85

Vad kul att du också kan Trulsis. Anna, det är bara att säga till när du är redo. Bäbisarna kommer väl börja komma här snart och då behöver väl alla lite tid på sig, men i maj får vi träffas med alla bebisar :).

Trulsis och Maria, ska vi ta torsdag då, vid ett? Jag har bm 11.45 vid Gullmars. Ta en fika någonstans?

/Emelie

• emla85

Oj Maria, vi skrev visst samtidigt. Låter jättejobbigt. Hoppas du får må bättre snart. Som sagt, så får vi ses med bäbisarna sen när det lugnat sig för alla. Hoppas du inte behöver vänta så länge. Skickar lite styrka!

• Trulsis83

Ja, vi får ses här framåt maj när alla småpluttar har kommit!

Svar på tråden Ska vi bestämma träff?