Mitt hcg ökar, men inte normalt? Utomkvedshavandeskap?
Hej!
Jag skriver anonymt då jag inte vill att alla ska veta att vi försöker få syskon till vårt barn. Vi bestämde oss att påbörja och jag blev gravid direkt, men lyckan blev snabbt olycka och jag fick konstaterat ma i vecka 12 och fick skrapas.
NU:
Blev gravid igen och testade positivt förra måndagen, började blöda tisdag-lördag som en mens men mina tester blev ändå bara starkare och starkare. På söndagen uppsökte jag gynakuten och de gjorde ett vul, där såg de ingenting och de tyckte att min slemhinna var tunn (5 mm). Man misstänkte då tidigt missfall men man ville ta hcg. På måndag ringde de och hcg var 250. Jag fick komma in och ta nytt hcg på tisdag och vul igen. Hcg på tisdag var 400. Det har ökat bra men inte exakt som de vill, de såg inget på vul heller. Fick ta nytt hcg på torsdag som visade sig vara 650. Nu ska jag få vänta en vecka för att se vad som händer. De misstänker utomkvedshavandeskap då jag har smärtor över höger äggledare.
Jag vet inte vad jag ska tro. Någon som varit med om samma, var det utomkvedshavandeskap?
HCG : SÖND: 250
TIS 400
TORS 650
Tack!
------------
Startade samma tråd i / Gravid men flyttade den hit