• Anonym (järnLady)

Luktar järn?

Jag behöver er hjälp!
    Från ingenstans har jag börjat lukta järn... Det kommer som "pustar"
    Jag började själv känna det för någon vecka sedan men tänkte inte överdrivet mycket på det, nu har även min man uppmärksammat det. Järn-lukten går igenom både parfym, deo och dusch kräm, så det känns inte sådär jätte kul. Järn är ingen lukt som jag tycker är vidare trevlig...

Någon som har en ide eller känner igen sig vad detta kan vara?

• Svar på tråden Luktar järn?
  • Anonym (järnLady)
    eulalian skrev 2012-04-13 17:17:06 följande:
    Järn som i blod?

Näe mer som järn i metall
  • Anonym (järnLady)
    eulalian skrev 2012-04-13 17:17:06 följande:
    Järn som i blod?

hade du något förslag om det var järn som i blod?
  • HelleGbg

pregnant??? Kanske bara du som tycker att det luktar järn, men har en järnsmak i munnen typ...

• Anonym (järnLady)

Nej det är inte bara jag som har känt av järn doften, även min man har uppmärksammat den.
    Inga mediciner... och gravid känns rätt osannolikt då jag går på Cerazette 

• HelleGbg

jag har blivit gravid fast jag knaprade cerazette.......fast det betyder ju inte att alla blir det iofs....

• JTK

jag läste att man kan börja lukta järn genom ngn slags nedbrytning i kroppen där bland annat järn ingår

• Anonym (Undrar)
    Anonym (järnLady) skrev 2012-04-13 17:13:28 följande:
    Jag behöver er hjälp!
    Från ingenstans har jag börjat lukta järn... Det kommer som "pustar"
    Jag började själv känna det för någon vecka sedan men tänkte inte överdrivet mycket på det, nu har även min man uppmärksammat det. Järn-lukten går igenom både parfym, deo och dusch kräm, så det känns inte sådär jätte kul. Järn är ingen lukt som jag tycker är vidare trevlig...

Någon som har en ide eller känner igen sig vad detta kan vara?
    Järnhaltigt vatten? Kosttillskott med järn? Ändring av kosten?
  • Anonym (Hm)

Min första tanke var om du nyligen gått ner i vikt? Man kan börja lukta lite konstigt...

Svar på tråden Luktar järn?