• Ellenvillhabebis

gravid fast blödningar och klumpar??

jag började blöda lite smått i torsdagskväll, bruna flytningar sen avtog det.

Sen på fredag morgon/förmiddag började jag blöda som mens ungefär för att sen på kvällen kom
    det ut en stor klump vi toabesök. Jag är 99.9% säker på missfall. Sjukhuen är inte direkt positiva med att låta mig få komma in o kolla. His min Bm har dom varken tillgång till ul eller vul.

Undrar bara om den finns någon chans att jag fortfarande är gravid?    

• Svar på tråden gravid fast blödningar och klumpar??
  • Snöbollskrig

Mycket svårt att svara på, det låter ju som ett missfall. Hoppas inte!!!!!!! Kram och lycka till.  Skriv hur det går!!

• springislovely86

Jag tycker att du åker till dit sjukhus och går till GYN för att få det kollat! och för din egenskull så snart som möjligt!
    HOPPAS INTE på missfall.

Stor kram {#emotions_dlg.flower}

• Queen of all

Dom kan ju inte säga nej till ett vul om du åker in och sätter dig hos läkaren. 
    Jag har åkt in två gånger trots att dom har sagt nej. Men då åkte jag in till gynakuten.

Vilken vecka är du i?? 

• Ellenvillhabebis

gynakuten ligger 1,5 timma bort, det är mest det oxå. jag är i vecka 8-9

Hur fort försvinner gravidsymptomerna? O när kan jag testa ett nytt gravtest utan att det blir fel resultat?

• springislovely86

Ok, jag tycker ändå du tar dig till ditt närmsta sjukhus, kan vara en normal blödning men även vara missfall och då är det ju likabra att få det kollat.

• Queen of all

Jag håller med. Ta dig till ett sjukhus. speciellt om du går runt och är orolig och undrar. Vad det än är så är det skönt att veta. 

• Ellenvillhabebis

Men är det någon som överhuvudtaget som har hört/varit med pm att nån blött mycket + klumpar o fortfarande varit gravid? Visserligen va det vid "mensdagen" pm jag inte varit gravid.

• Havsjungfrun

Ett graviditetstest kan visa positivt i upp till 9 veckor. Eftersom du är såpass långt gången kan de med VUL se om det finns ett foster med tickande hjärta kvar. Jag hade blödningar och en större klump i v. 5-6 denna graviditeten, fick inte heller komma in då. Men när de gjorde ett VUL efter ett par veckor och ytterligare en liten blödning fanns det ett foster v. 8+0 med tickande hjärta. Kan ha varit en tvilling som jag förlorade men det får vi ju aldrig reda på. Nu är jag i v. 33 så det kan gå bra i alla fall. Håller tummarna för dig!

Svar på tråden gravid fast blödningar och klumpar??