• Anonym (spådd)

Ni som blivit spådda se hit

Ni alla som blivit spådda. Har det stämt in i er som de sagt?
    Berätta gärna hur det var.

• Svar på tråden Ni som blivit spådda se hit
  • lill linda 82

bara en fråga... varför är du anonym med en sån fråga?

• setareh

Hejhej

Jag spådde mig för ca 4 år sen...... Hon berättade om mig själv o min uppväxt, sånt som jag vet hon aldrig skulel ha vetat... Det var en upplevelse som var intressant o samtidigt skrämde mig....

Sen berättade hon om framtiden, dvs hon sa typ Den mannen du är med nu är inget för dig, du kommer träffa en annan man som börjar på A inom en snar framtid, ni kommer få ett barn tillsammans,,,,o han kommer bli en stor trygghet för dig.....

Ditt ex kommer en ggn att komma tillbaka men du kommer förhindra det.......

Du kommer skaffa nytt boende med 2 våningar o en ny silverfärgad bil....

Allt detta har uppfyllts till idag,,,,,ganska skrämmande... Det hon sa som ej stämde var: ditt barn kommer få ett namn som börjar på S, du kommer köpa ett hus i ett annat land...

Men i övrigt så stämde allt....

Ska du spå dig????

Lycka till

• Manuellas Mama

Ja en gång. Jag va utomlands och så var jag hos en frisör. Så hörde jag personalen mumla" åh inte hon igen" ( en gipsy kvinna var det)

Min kusin sa att hon e duktig. Så jag kallade på henne.

OBS hon visste inget om mig och vart jag kommer ifrån.

Det här så hon:

" Åh lilla vän, du tror att du e lycklig nu....men du har fel....du kommer att bli besviken på dig själv när du vaknar fr den hemska drömmen. Du kommer att åka hem,,,,,,och det långt långt borta. Du kommer att träffa en man där ute...(utomlands menade hon) och du kommer att bära hans två barn. Där e din lycka"

Hon sa mer........men det här var det viktigaste tyckte jag.
    Japp jag va förlovad och gifte mig och japp jag va verkligen besviken och trodde att han va den rätte och min stora kärlek. Jag träffade min man som bor här och tillsammans har vi ett barn och kommer inom snar framtid att skaffa en till

Mimmi

• pesonen

Jag undrar om man uppfyller sina önskningar själv omedvetet...

"Din nästa kärlek kopmmer vara mörk och namnet börja på B..."
    - kanske medför att man enbart tittar efter mörka personer och fastna på de som har namn vilka börjar på bokstaven B...

De flesta som spår brukar komma med alldagliga råd, vilka folk tror stämmer in perfekt på just dem, vilket det också gör. Men bara det att det stämmer in på nästan alla andra också..

Har blivit spådd en gång, men jag litade inte alltför mycket på det. Jag var typ 17 (23 snart) och hon som spådde mig stod och gjorde det i min cigg och hon var full också, hehe.

• Anonym (Omvänd)

Jag var och spådde mig i våras, och det var läskigt, härligt, omtumlande - allt på en gång. Innan hade jag varit skeptisk men ändå nyfiken och ville "testa någon gång". Så dök tillfället upp, och hon sa så många saker som stämde på pricken att jag blev tvungen att ifrågasätta min tidigare så pragmatiska inställning till sakernas tillstånd.

Hon berättade bland annat
    * att jag samma dag hade pratat med en väninna som mår väldigt dåligt (hade precis pratat med en av mina bästa kompisar som är deprimerad, och som var inne i ett "skov" just då),
    * att min sambo var väldigt arg och agressiv under denna period (en av anledningarna till att jag gick dit),
    * att han bekymrade sig om pengar, (stämde visade det sig),
    * att hon såg en VÄLDIGT stor utgift (vi hade köpt hus samma dag),
    * att en i min familj hade varit hos doktorn men det var ingen fara (pappa hade varit hos läkaren dagen innan),
    * att en nära vän skulle ta ett viktigt beslut om jobb (stämde också).
    ... och en hel del andra saker....

Jag kommer helt klart gå dit igen! Otroligt cool dam som spådde hemma i sitt kök och var som en blandning av spådam och terapeut

• Anonym (yes)

Min mamma spår i kort, och jag har blivit spådd två gånger. Båda gångerna slog det hon sa någorlunda in. Läskigt.

1:a gången: hon sa då att en man i uniform skulle få mig att falla som en fura, och att han och jag skulle göra en lång resa tillsammans. Efter ett par månader träffade jag en kille som gjorde lumpen, och vi åkte bort tillsammans (till en annan kontinet i sex veckor). Jag hade glömt bort spådomen, men mamma påminde mig.

2:a gången: efter att det förhållandet tagit slut spådde hon att en man i kulisserna skulle träda fram och visa sitt intresse, och att jag skulle får ett glatt besked i form av ett brev. Efter den julen berättade en av mina kursare att han var kär i mig, och tog nu chansen eftersom jag separerat. Kort därefter fick jag besked om att jag antagits till en kurs utomlands.

En tredje gång spådde jag en av mina bästa vänner (hon var då gift och att de någonsin skulle skilja sig var helt uteslutet). Korten visade att spader dam skulle komma emellan henne och hennes man. Åh, vad vi skrattade. Inom ett år lämnade han henne för en annan kvinna.

• Anonym (Japp)

Jag spådde mig själv en gång genom att lägga vanliga kort. Man har fyra kort, och bestämmer 4 olika killar. Jag tog 3 stycken som jag umgicks med, och min drömprins som jag visste att jag aldrig skulle få. Korten visade dock envist på honom, jag trodde ju inte på det såklart men idag är vi sambos och försöker skaffa barn!

• rara sara

Jag har aldrig blivit spådd men däremot en ytlig bekant till mej. Det mesta stämde in på henne oxå. Det enda som "inte" stämde va att spåtanten sa att hennes pojkvän inte är nåt att lita på, att han varit otrogen mot henne, men det trodde hon som sagt inte på. MEN...han har faktiskt varit otrogen utan att hon vet om det.
    Enligt han själv är det inte otrohet eftersom han inte hade samlag. (Gick på strippklubb och fick pilla på en strippa samtidigt som hon runkade av honom) Men jag har svårt att tro att hans tjej skulle va nöjd på honom om hon fick veta.

• bara sambo än

Jag spåde mig för tre årsen, hade just gått i sär med min sambo(dåvarande).. Kände att jag behövde väg ledning i livet, viste varken ut eller in längre..

Gick dit..
    Medans jag blandade korten så säger spådamen: du ska inte vara ledsen längre... du är inte sjuk i huvedet...
    Va nämligen säker på att jag va sjuk.. var ledsen var glad var ledsen var glad osv ..
    Sen så började hon..
    Hon berättade saker som ingen vet om mig.. kan ju säga att jag satt med rullande tårar.. efter som vissa saker berättar jag aldrig.. det är min/a hemligheter.. och vissa av dom berättade hon..
    Sen berättade hon att mitt ex skulle bli pappa om några år(han blir pappa nu i mars)
    Och att jag kommer träffa en lång mörk man, live, alltså inte på internet eller via vänner.
    Han kommer ha ett särskillt intresse, en särskilld bollsport..
    Ni kommer finna varanndra ,men du tar avstånd till en början.. och gör du det så försvinner han..men låter jag hans intresse växa så kommer du en dag bli så lycklig du önskar dig att bli.

Två år senare träffa jag min sambo.. som är lång mörk och spelat tennis.. är idag förlovade och är lycka..

Det va min historia, hade kunnat berättat mycket mera men det blir för långt att läsa.

Mvh Lina

• bara sambo än

just det kan till lägga att vi mötes på krogen..live*s*

• Stampe

Jag har också blivut spådd och jag gör det gärna igen .

Vissa saker stämde och vissa saker stämde inte.

Hon sa att jag skulle få 3 barn, 3 pojkar
    Har efter det fött 2 fina pojkar. Just nu känns det som om det är precis lagom, men man kan ju aldrig veta, kanske vill vi ha en liten till om några år . Känns som om jag kommer vara bergssäker på könet då , precis som jag varit med mins 2 första.

Hon sa att mannen jag levde med var jungfru i stjärntecken (stämmer ).
    Hon sa att jag jobbade med sjuka männiksor (ja det kan ju misstolkas, men nej inte så vitt jag vet ).
    Hon sa att jag hade en vakande ängel, min morfar (Min morfar är den enda i mina nära släkt som har dött så jag blev jätte chockad när hon sa detta).
    Hon sa att vi skulle köpa ett äldre hus på landet (Bor nu i radhus på landet, men det återstår att se vad det blir efter detta .
    Hon sa att jag skulle ha lätt att ta körkort (Nja, jag tyckte jag fick kämpa bra mycket . Hade i och för sig jätte bra på det skriva, men uppkörningen klarade jag först på andra).

Sedan sa hon även att det skulle komma en kvinna med en katt och att jag skulle ta emot den här katten? Får klura på den lite..

Som sagt var ju detta för några år sedan så jag skulle gäran vilja spå mig igen efter barnen är födda.

• Doris6

vill också bli spådd!
    nån som vet någon i Göteborg?

• diver

Finns det nånstans man kan spå i stockholm?nån pålitlig och hur mycket kostar det att spå?
    Man är ju intresserad hur mycket man får veta och hur mycket stämmer sen.

• Laire

Själv har jag aldrig blivit spådd, men min mormor som dog när jag var liten var tydligen något extra.

Hon visste alltid när det kom folk, på den gamla goda tiden dök man upp utan att ringa etc och hon visste jämt när det skulle komma någon och gjorde iordning fika och kaffe. Hon kunde även spå i kort och det slog ofta in, min mamma ville att hon skulle spå henne. Mormor la ut korten, tittade i dem och samlade ihop dem och vägrade att berätta vad hon sett och spådde aldrig mamma igen.

• Rosa Lynn

Vill bli spådd men vågar ej gå till vem som helst för det finns ju MÅNGA som bluffar oxo..

Kan ngn rekommendera ngn JÄTTEBRA spådam som ngn testat sig på, i örebro?

Linnea

• Helusa

jag traffade en spadam i sverige ett antal ganger da hon sa att jag skulle flytta langt bort (vilket jag gjorde) hon sa att den manen jag ska gifta mig med ar en forrvirad man ( vilket han va ) att jag skulle ha manga ledsena dagar ( hade )

nar vi flytta isar jag o min soon to be ex husband sa spade hon mig I TELEFON hon viste inget om hur jag hade det har i usa o vad som hande , hon sa att jag har haft ett helvete , att jag kommer att flytta till ett anat hem (inte land ) aterstar att se , en forandring i forhallandet ( skilsmassa ) en kille/ man som tanker pa mig ( vem kan det vara ?)
    att nagot skulle handa igenom 7 veckor eller Max 7 manader ( nagot stort)

skulle saaa garna ringa upp henne redan nu o se vad hon sager men jag vantar tills jag kanner att det ar dags igen .

hon ar valdigt valdigt bra jag ar jatte nojd med allt hon sagt till mig ( stammer alltid )

• Helusa

jag far tillaga att min skillsmassa ar bekarknad klar igenom 6-7 manader o hon spade mig i dec .

Svar på tråden Ni som blivit spådda se hit