Nu är det så kort tid kvar till utbildningen är slut men orkar inte, mår så dåligt!
Hej, Jag har en stor tenta den 25e april och ett gigantiskt arbete ska lämnas in den 27e april. Jag mår inte alls bra när jag tänker på detta och min motivation är på botten. Detta är extremt viktigt att få gjort i tid!!
Snälla någon hjälp mig att bli motiverad!! Hur ska jag göra för att orka? Jag vet att jag kan under denna tid om jag vill (har panik pluggat inför tentor förr på endast 3-4 dagar och klarat de bra) men känner mig jätte stressad nu ändå.
Jag sitter framför böckerna men mår illa vid tanken på hur mycket jag har kvar att göra och förmår således inte att börja plugga heller. Blir iallamående vid tanken på hur mycket jag har att göra vilket slutar med att jag inte gör något alls. Och dagarna går och tentan och inlämningsdagen närmar sig½!!!
Snälla hjälp mig att bli motiverad! Någon som vill hålla mig sällskap här och peppa mig lite då och då fram till den 27e? Skulle vara guld värt att få lite hjälp här då jag inte har någon annan att prata med om detta :(:(:( mår så dåligt och känner mig så ensam Jag bara MÅSTE klara detta nu!!!!