• Kvitter

RUL i Maj. Fler?

Är här fler som spänt väntar på RUL i maj. Ska vi ha nedräkning ihop?
    Vi har tid den 10 maj.
    Vad är ni mest nervösa för? Vill ni veta könet?
    Jag hoppas på att få veta om det gömmer sig en flicka eller pojke där inne! Sen har jag dom senaste dagarna börjat oroa mig för gom/läppspalt. (läste en artikel om det, antar att det är därför. Finns ju värre saker att oroa sig för menar jag)
    Kan man se det på RUL tror ni?

Häng på så går väntan fortare vett'ja!

Ge aldrig upp -Helt plötsligt händer det!
  • Svar på tråden RUL i Maj. Fler?
  • Nollniotjugofem

Jag har RUL den 28maj. Jag är jätte nervös över vad som kommer visa sig! Är så rädd att de ska bli ett missfall innan eller att de är nå fel på barnet:/

Jag hoppas att dom kan se kön för jag är sjukt nyfiken :D

• Isbit

Jag har RUL den 2 maj ( snaaaart) och jag är jättenervös att det är nåt fel på bebisen. Har tyvärr varit med om det en gång innan så det sätter ju sina spår.

Men jag är sjukt nyfiken på vad det för kön

• Nollniotjugofem

Ajdå fick du reda på vid RUL sist att allt inte stod till som de ska? :/

Jag r oxå sjukt nyfiken på vad som gömmer sig där inne:D

• Isbit
    Nollniotjugofem skrev 2012-04-15 21:54:52 följande:
    Ajdå fick du reda på vid RUL sist att allt inte stod till som de ska? :/

Jag r oxå sjukt nyfiken på vad som gömmer sig där inne:D
    Det var i en tidigare graviditet 2006 som jag fick redan på vid RUL att det var gravt hjärtmissbildat

Sen har jag fått två till efter det & det har gått bra. Är ändå jättenervös fast det är ju som sagt oxå spännande
  • Kvitter

Isbit: usch då, du har verkligen varit med om en mardröm! Det barnet hade aldrig klarat sig i livet eller?

Ja könet ska bli jättekul. Hoppas verkligen att dom kan se!

Vi har en flicka nu och av praktiska skäl hade det varit kul med en flicka till men en pojke är lika välkommen!

Ge aldrig upp -Helt plötsligt händer det!
  • läängtan

Jag har RUL 2 maj, är så nervös!!! gjorde KUB i vecka 13+0 och då såg allting fint ut, men det är ju inga garantier.. skulle vara skönt med en stänga av knapp på sig själv så man inte tänkte så förbaskat mycket :)

Svar på tråden RUL i Maj. Fler?