Vila skrev 2012-04-15 12:23:46 följande:
Min svärmor gör någon tacogratäng där hon steker köttfärs med tacokrydda, har i den i en form, fet creme fraishe och riven ost på - gratineras i ugn. Tacochips till. Massor av grönsallad brukar vi också ha till, men det kan du ju utesluta om det ska vara riktigt onyttigt. Riktigt fet potatisgratäng med massor med grädde och ost med något valfritt kött och fet gräddsås till.
Får man fråga varför du vill ha såna recept?
Den där tacogratängen brukar jag ju faktiskt göra, men tror aldrig sonen ätit - ska pröva, kanske redan ikväll! Tack så mycket!
snuppis skrev 2012-04-15 12:24:18 följande:
blanda gärna socker och fett de är farligt ha ha..i med lite kolhydrater också. Får man fråga varför du vill ha sådana recept blev nyfiken..
Jag skulle ta och steka bacon i margarin blanda i kryddor och frech. koka pasta och blanda i drick cola till
Ja socker och fett är ju en farligt kombo, ska pröva! Lyckades få i honom rent vitlökssmör härom dagen, kanske bara ska blanda i lite socker också? ;) Bacon brukar tyvärr inte gå så bra...cola har jag i och för sig aldrig prövat, men tror han tycker det är otäckt med kolsyra.
Svar på eran fråga finns i mitt förra inlägg :)