• Anonym (LISA)

Din tjej som knulldocka ?

Hur många män här inne är tillsammans med sin tjej/fru bara för att knulla henne ? Dvs du har tröttnat på hennes gnäll, hennes ovana att fjärta när ni ser film etc, nu har du bara henne till att knulla, fast hon vet inte om det. Hon är din knulldocka helt enkelt som du föder med lite mat och kläder ibland. Ge er till känna :) 

• Svar på tråden Din tjej som knulldocka ?
  • Anonym (Man)

Alltså, en kvinna som bär sig illa åt vill då inte jag knulla! Om jag hade tröttnat på henne så hade jag ju lämnat henne och hittat nån annan, trevlig kvinna att ha sex med.

• guybrush

Det där håller ju inte i längden, att sätta på någon som man irriterar sig på och inte trivs med.

Däremot kan själva tanken vara extra eggande vid göra-sams-sex. Att det blir lite straffknull över det. Det blir alltid extra hårt vid såna tillfällen! Jag vet varför, hon vet varför.

• Anonym

Skulle hon fjärta skulle jag kasta ut henne direkt! Umgås som tur är inte i dom kretsarna där man fiser och låter andra lida av det....

• Ermenegildo
    Anonym skrev 2012-04-16 13:30:37 följande:
    Skulle hon fjärta skulle jag kasta ut henne direkt! Umgås som tur är inte i dom kretsarna där man fiser och låter andra lida av det....
    Intressant. I dina kretsar, fiser man inte överhuvudtaget eller lider man inte av det?
  • Anonym (Japp)

Jag gör det. När ekonomin så tillåter så säger jag tack å hej.

• Anonym
    Ermenegildo skrev 2012-04-16 13:32:07 följande:
    Intressant. I dina kretsar, fiser man inte överhuvudtaget eller lider man inte av det?
    Vi går åt sidan eller på toaletten.
  • Bedhead
    Anonym (Japp) skrev 2012-04-16 14:09:51 följande:
    Fast då är det inte som situationen i TS, där du föder henne med lite mat och kläder ibland. Snarare verkar du vara den som behöver försörjas.
    It´s better to have loved and lost than never to have seen Lost in Space/Kelly Bundy
  • Agridulce
    Ermenegildo skrev 2012-04-16 13:32:07 följande:
    Fina flickor fiser inåt vet du väl.
    Naughty by nature
  • Bye baby Bunting
    Agridulce skrev 2012-04-16 16:09:55 följande:
    Fina flickor fiser inåt vet du väl.
    Åhå, är det då det kommer ut genom munnen?
    0110110001100101011000010111011001100101001000000110111001101111001000000111001101100011011000010111001001110011
  • Agridulce
    Bye baby Bunting skrev 2012-04-16 16:13:04 följande:
    då det kommer ut genom munnen?
    Nej men gud nej!!!!! Förvånad
    De kväver vi inåt också. Sen exploderar vi förr eller senare.....
    Naughty by nature
  • PrimitivMan
    Agridulce skrev 2012-04-16 16:18:35 följande:
    Nej men gud nej!!!!! Förvånad
    De kväver vi inåt också. Sen exploderar vi förr eller senare.....
    Ah så det är vad som menas med en sexbomb
    Is sex dirty? Only if it's done right
  • Smartie

LoL, alltså syftet med att en levande människa är en "knulldocka" är väl att den är undergiven och / eller ställer upp utan motprestation? Samt ställer upp på det som partnern vill (inom avtalade gränser etc).

Att stanna i ett förhållande bara för att få sex, är inte detsamma som att ha en knulldocka. En knulldocka kan du göra vad du vill med. (I princip, inom vissa gränser). INGEN kan alltså vara en knulldocka utan att veta om det eller märka det Inte en partner som vill ha även annan uppmärksamhet, kräver hänsyn, ge och ta vid sex, ställer krav i relationen etc. 

• Anonym (tvärtom)
    Anonym (Japp) skrev 2012-04-16 14:09:51 följande:
    Men då är det ju du som är knulldockan ju.. Klart att hon vill knulla när hon betalar för dig något som tack ska hon väl haSkrattande
  • KitchenGritchen

Min flickvän njuter av att bli behandlad som det du kallar för knulldocka. Hon vill att jag lägger henne somjag känner för, att jag stoppar in kuken i hennes mun när jag vill, och att jag bara lämnar henne i sägen och slänger hennes underkläder på henne efter vi knullat utan att säga något.

• Anonym (.)
    KitchenGritchen skrev 2013-08-10 15:46:42 följande:
    Min flickvän njuter av att bli behandlad som det du kallar för knulldocka. Hon vill att jag lägger henne somjag känner för, att jag stoppar in kuken i hennes mun när jag vill, och att jag bara lämnar henne i sägen och slänger hennes underkläder på henne efter vi knullat utan att säga något.
    Är du inte det minsta orolig för hennes självkänsla?
  • Anonym (mp)

Är du också lagd så, det måste väl till en speciell läggning för att gilla att slänga kläderna på nån och gå utan ord, istället för att mysa och kela? Alltså, är det er gemensamma läggning eller har du anpassat dej för att möta hennes behov av att bli "illa behandlad". Jag skulle undra som tusan varför min flickvän ansåg sej behöva sån behandling för att kunna njuta.
  • Unis

Det där låter lite väl starkt för att vara sant. Tror att du skojar med oss :)
  • engdahl

Jag tycker att "rollspelet knulldocka" med en undergiven kvinna är härligt upphetsande men grunden för mig är att behandla henne med respekt och fokusera på hennes njutning.
    Det är avgörande att det är "spelad förnedring", inte äkta.
    Och ett mysigt ömt efterspel njuter även en dominant man av.

• Anonym (hmmmm)

Men snälla , hade du gillat  om din kille satt och fes varje gång ni kolla på film, petade sig i näsan. klagade på att du inte städa, kollade på tv.

man kanske inte lämnar den man älskar för att den personen har blivit ointressant, tråkig och äcklig. men alla har sina behov!?

Älskar nån gör man ju för det. Annars skulle ju inte personen vart under samma tak.

Dock är det ett sex forum? Klart det handlar om sex och inte myskvällar & blommor.... 

Svar på tråden Din tjej som knulldocka ?