• Serla

När började era barn att gå?

Jag menar verkligen gick! Inte med stöd utan helt själv, mer än 5 steg!
    Ni som har flera barn svara på det barn som gick tidigast!

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden När började era barn att gå?
  • Liafia

9 månader och 10 dagar ställde sig min tjej upp och gick och sen kröp hon nästan aldrig igen utan gick hela tiden.

• Edda2

Alla 3 har börjat gå strax innan 1 års dagen, men vem som gick tidigast har jag ingen aning om

• gabardin

Förutspår överrepresentation av barn som gått tidigt, eftersom att deras föräldrar vanligen är väldigt pigga på att berätta detta för omgivningen.

• gabardin

Ursäkta så grinigt det lät, menar bara att det inte brukar bli helt rättvisande resultat. Samma med "hur lång tid innan du blev gravid", alltid sjukt många "första försöket".

• MissNora

Dottern tog sina första två steg på 10-månaders dagen, två veckor sedan gick hon och har inte krypit en gång sedan dess. 

• 08 i Skåne

Svarade 11 månader, Min son som föddes 2 månader för tidigt  och gick när han var 11 månader korrigerat (han var ju rent faktiskt 13 månader) men han kröp aldrig.

Min dotter gick när hon var 14 månader, men hon kröp först.

• Dr Mupp

Etttan 10 månader
    Tvåan 9 månader
    Trean 9 månader
    Fyran 12 månader, vi hann fundera på vad det var för fel på honom. 

Rational arguments don?t usually work on religious people. Otherwise there would be no religious people.? - Gregory House, M.D
  • annca

Båda strax efter 12 mån. Dottern två veckor efter, sonen knappt två veckor efter.
    Klickade 13 mån.

~*~ Ursäkta mig men hey! Man har väl rätt att ändra sig...? (W.Crafoord)~*~
Svar på tråden När började era barn att gå?