Hjälp, MIn sambo är borta!
Igår kväll gick min sambo ut när jag skulle lägga sonen vid 19.00 tiden, han skulle ut och gå och vid halv tio fick jag ett sms att han satt och eldade och hade det gött. Han är en friluftsmänniska men det var många år sedan han satt själv sådär ute så jag unnade honom det och gick och la mig.
02.20 vaknar jag av att sonen ville ha välling, klev upp och skulle värma och inser att det finns ingen välling i kylen (sambon brukar alltid göra den) gör vällingen lite halvtstressad och tittar mig omkring efter sambon (ser han inte i vår lilla lägenhet och blir lite stressad. Ger sonen mat och kollar för säkerhetsskull så han inte ligger i sängen bredvid mig, det gör han inte. Tittar mig ordentligt omkring i lägenheten men han finns inte. Jag är alldeles skakig nu, vart fan är min sambo?! Vad ska jag göra?! Jag har inte fått något svar på mitt sms som jag skickade när jag gick och la mig, och hans mobil är avstängd. Han är en kvälls och natt människa men att vara ute såhär sent natten mot måndag känns så konstigt.
Jag börjar få lite småpanik här hemma nu,