• MickyMeat

Sätta smak på sperma

Ännu en knasfråga.

Enligt hörsägen och rykten skall sperma smaka bättre om killen dricker rikligt med Ananasjuice. Frågan är helt enkelt ifall det finns någon med erfarenhet och kan styrka eller avfärda myten.

Har ni i annat fall något fungerande tips på andra "smaksättare"?

Skål! 

• Svar på tråden Sätta smak på sperma
  • emmak

Äpplen funkar. Dock får du äta väldigt många innan det blir nån smak.

• MickyMeat

Tack, Sara och Emma!

Sätter mig ner och tar en apelsin och drömmer om kvällen när jag kommer hem. =)

Men skämt åsido, är dessa tips av egen erfarenhet så ni vet att de funkar eller är det också ryktesvägen?

• SupersurasunkSara
    MickyMeat skrev 2012-04-16 13:51:23 följande:
    Tack, Sara och Emma!

Sätter mig ner och tar en apelsin och drömmer om kvällen när jag kommer hem. =)

Men skämt åsido, är dessa tips av egen erfarenhet så ni vet att de funkar eller är det också ryktesvägen?
    Egen erfarenhet, fungerar även på tjejer Men som sagt, tar ca 5 dagar innan jag märkte någon markant skillnad. Och som sagt, starkt kryddad mat och rött kött försämrar smaken.
  • emmak

Ät absolut inte vitlök eller gul lök!
    Att äpple funkar är av egen erfarenhet.

• Anonym

Har ingen aning om just det men vet att andra saker sätter smak på saften hos både tjejen och killen... Jag märker om jag äter vitlök t ex till lunch så luktar jag vitlök där nere sedan...
    Hua!

Hade sex med en kille för några veckor sedan efter en kväll ute och vi hade båda druckit ganska mycket under kvällen och han kom då i min mun, och det smakade öl, besk öl... Hua, var inte alls gott! :P  

• Anonym

Jag tycker bästa tipset är att få utlösningen ofta. Min sambos sperma smakar bittert om han inte haft utlösning på några dagar.

• erica91

Drick helst inte kaffe innan sex heller!!! Smakar verkligen inte hallontårta !!! :(

• MickyMeat

Tack för tipsen! Tror att det blir fruktsallad till efterrätt ikväll.
    :)

• Majken03

Drick två mojito, eller tugga på några myntablad, effekten kommer snabbt :)

Svar på tråden Sätta smak på sperma