• Anonym (udda)

Väldigt snuskigt sex..

Träffade en tjej en gång som gick igång på något väldigt ovanligt. Att kissa på mig, helst i munnen(!) Har själv fantiserat om att testa det men inte gjort det förr. Vi testade och det var fan det mest upphetsande jag gjort. Slutade med att vi gjorde det nästan varje gång. Speciell smak men gillade det konstigt nog ändå. Brukade avsluta med 69an tills jag kommer i hennes mun och hon kissar i min, Helt sjukt jag vet! Var längesedan nu och jag kan inte sluta tänka på det. Hur vanligt är det att någon tänder på det eller ens kan tänka sig göra det? Kan tillägga att hon var undergiven annars så det handlade inte om nån typ av dominans. Mest för att det var så "förbjudet" sa hon.

Har hört en del killar som tänder på det av olika anledningar men väldigt få tjejer och är väldigt nyfiken hur det ligger till egentligen. Spec. på en sån här sida med "vanliga" människor. Gissar att jag är rätt ensam iaf :) Så vad tycker ni om denna "sjuka" grej med kiss/wet. kan ni tänka er?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Väldigt snuskigt sex..
  • Anonym (kille)

nja, har tänkt tanken att det skulle vara lite upphetsande men i verkligheten skulle jag nog inte våga, eller vilja. Kanske om hon verkligen ville testa

• DetLillaÄcklet

Jag träffade en kille för sex några gånger, han tände asmycket på att bli kissad i ansiktet eller munnen. Jag tänder inte på att göra det, så jag gjorde inte det på honom. Men tydligen hade han träffat flera tjejer som gillade det, för honom var det mer ovanligt med tjejer som gillar analsex. Låter konstigt att det skulle vara mer vanligt, men det var hans uppfattning av de tjejer han dragit hem.

• Anonym (udda)
    DetLillaÄcklet skrev 2012-04-16 14:10:45 följande:
    Jag träffade en kille för sex några gånger, han tände asmycket på att bli kissad i ansiktet eller munnen. Jag tänder inte på att göra det, så jag gjorde inte det på honom. Men tydligen hade han träffat flera tjejer som gillade det, för honom var det mer ovanligt med tjejer som gillar analsex. Låter konstigt att det skulle vara mer vanligt, men det var hans uppfattning av de tjejer han dragit hem.

Låter konstigt. Vet som sagt bara en som tänt på det. och väldigt konstigt om en tjej man "drar hem" skulle vara så uppen om en sån sak. För rätt sjukt är det ju, tycker jag med :)
  • Anonym (.)

Aldrig i livet skulle jag vilja kissa någon i munnen/bli kissad i munnen. Annars älskar jag wet!

• DetLillaÄcklet

TS: Jag håller med, det känns som något man gör med en partner/kk - inte ett ons. Men för han var det så. Han hade väl haft tur antar jag?

• Anonym (udda)
    Anonym (.) skrev 2012-04-16 14:35:45 följande:
    Aldrig i livet skulle jag vilja kissa någon i munnen/bli kissad i munnen. Annars älskar jag wet!

Det förstår jag, alla är inte lika störd som jag. Kanske lite dåligt formulerat av mig, menade frågeställningen som vilka som gillar det/kan tänka sig öht, inte de som vill göra exakt som mig.
    DetLillaÄcklet skrev 2012-04-16 14:37:38 följande:
    TS: Jag håller med, det känns som något man gör med en partner/kk - inte ett ons. Men för han var det så. Han hade väl haft tur antar jag?

Ja verkligen, eller så sa han så för att övertala dig :P

• ManligMan

Har blivit kissad på en sketen gång. :( Det var dock något av det mest upphetsande jag varit med om.

• Sasha06

Problem eller? Då är det ju något fel någonstans om man tycker om sånt!

Svar på tråden Väldigt snuskigt sex..