• Indiansommar

Moccatårta!

Hitta recept på bottnar till moccatråta, men inget recept på någon go kräm att ha mellan. Någon som kan dela med sig av något smarrigt? Vad har ni uppe på tårtan, vanlig grädde? Dekoration?

• Svar på tråden Moccatårta!
  • Tååtan

Moccatårta är med marängbottnar. Med choklad och kaffekräm.. Inte meningen att låta kaxig i andra inlägget

• Indiansommar

Jo jag VET vad en moccatårta är, jag ville bara ha ett RECEPT på en GOD kaffekräm som det stod i TS.
    MEN nu är problemet löst, jag hittade ett bra recept på ett ställe och tårtan är både bakad och uppätet. Till nästa gång du gör inlägg så tycker jag att du ska läsa TS ordentligt innan du kommer med dumma svar.

Tååtan skrev 2012-04-18 15:50:07 följande:
    Moccatårta är med marängbottnar. Med choklad och kaffekräm.. Inte meningen att låta kaxig i andra inlägget
  • Tååtan

Bad faktiskt om ursäkt för mitt första inlägg blev lite fel! Och när jag läste ts så frågade du om någon go kräm å då missförstod jag! Såg även att det va nån dag sedan du frågade så jag misstänkte att det hade löst sig! Ber om ursäkt åter igen. Tog ut min kassa dag på dig:( förlåt

Svar på tråden Moccatårta!