• Anonym

Seriöst, jag hittar inte min g-punkt, har alla verkligen en?

Ja, med risk för att låta som en väldigt naiv och ovetande 13 åring,,, men jag hittar seriöst inte min g-punkt,,, jag har haft en hel del sex i mina snart 22 år men jag har aldrig känt att någon kommit åt g-punkten, jag har dessutom kollat själv efter den med både fingrar och dildosar.. Men jag hittar den verkligen inte!

Är det säkert att alla har den? Jag har till och med kollat på internet vart den sitter så jag ska hitta den lättare men jag gör det inte...

När folk pratar om g-punkten låter det som att det ska kännas så fort man rör den? Att man har hittat rätt liksom, men jag har aldrig kännt något som tyder på att jag skulle ha hittat rätt... 

Ni som faktiskt har hittat den och vet hur det känns att ha en g-punktsorgasm, vad är det som är skillnaden mellan det och vanlig klitoris orgasm?

• Svar på tråden Seriöst, jag hittar inte min g-punkt, har alla verkligen en?
  • awebsol

om du vill kan jag hjälpa dig att leta... vad sägs om det? ;)

• Anonym

Haha jaså det kan du,, :P

Hade jag vetat vem du är eller så så kanske jag hade jag kanske sagt ja till det ;)

• HannaS86

Jag tycker inte det är en dum fråga. Vad jag har förstått det som har alla kvinnor en g-punkt. Jag själv vet var min är eftersom det känns mjukare och lite annorlunda njutningsmässigt när man trycker där. På mig är den kanske 4cm in på främre slidväggen.

Jag tycker inte det är självklart att man kan hitta den bara av att försöka känna om det känns skönare eftersom den ärligt talat inte gör jättemycket för mig. Jag kan komma av enbart penetration men då känns det som det beror på stimulansen i hela slidan och inte bara g-punkten. G-punktsstimulans där killen vill köra den klassiska "kom-rörelsen" tycker jag bara känns obehagligt och inte skönt alls så g-punkten är inte märkvärdig för mig ;)

Däremot har jag en "punkt" eller vad man ska kalla det längre in som är mycket bättre ;) Upptäckte att jag njöt specifikt där efter väldigt lång tid men den sitter också på framsidan ända uppe vid livmodertappen så det är inte alla killar som kommer åt att stimulera den med kuken (det beror ju en del på deras längd, form, hårdhet och min "dagsform").

Jag skulle tro att du har en g-punkt även om du inte känner någon skillnad njutningsmässigt när den stimuleras, men jag är iofs inte proffs på anatomi :)

• awebsol
    Anonym skrev 2012-04-16 15:41:24 följande:
    Haha jaså det kan du,, :P

Hade jag vetat vem du är eller så så kanske jag hade jag kanske sagt ja till det ;)

kontakta mig så kan vi ju se ;)
  • HannaS86

Tips ts om du letar efter någon som kan hjälpa dig utforska är renodlade sexkontaktsiter som bodycontact.com, större chans att man hittar någon man klickar med, attraheras av, som bor i närheten och som är bra i sängen på såna sidor än fl ;)

• Anonym
    HannaS86 skrev 2012-04-16 15:52:46 följande:
    Tips ts om du letar efter någon som kan hjälpa dig utforska är renodlade sexkontaktsiter som bodycontact.com, större chans att man hittar någon man klickar med, attraheras av, som bor i närheten och som är bra i sängen på såna sidor än fl ;)

Haha , gosch, jag letar definitivt inte efter någon sådan, jag skulle nog inte kunna med att ta kontakt med någon sådär just för sex... Speciellt inte med det dåliga självförtroendet jag har :P 
    Men tack för tipset,, ;)

• Anonym (Vitus)
    HannaS86 skrev 2012-04-16 15:44:00 följande:
    Jag tycker inte det är en dum fråga. Vad jag har förstått det som har alla kvinnor en g-punkt. Jag själv vet var min är eftersom det känns mjukare och lite annorlunda njutningsmässigt när man trycker där. På mig är den kanske 4cm in på främre slidväggen.

Jag tycker inte det är självklart att man kan hitta den bara av att försöka känna om det känns skönare eftersom den ärligt talat inte gör jättemycket för mig. Jag kan komma av enbart penetration men då känns det som det beror på stimulansen i hela slidan och inte bara g-punkten. G-punktsstimulans där killen vill köra den klassiska "kom-rörelsen" tycker jag bara känns obehagligt och inte skönt alls så g-punkten är inte märkvärdig för mig ;)

Däremot har jag en "punkt" eller vad man ska kalla det längre in som är mycket bättre ;) Upptäckte att jag njöt specifikt där efter väldigt lång tid men den sitter också på framsidan ända uppe vid livmodertappen så det är inte alla killar som kommer åt att stimulera den med kuken (det beror ju en del på deras längd, form, hårdhet och min "dagsform").

Jag skulle tro att du har en g-punkt även om du inte känner någon skillnad njutningsmässigt när den stimuleras, men jag är iofs inte proffs på anatomi :)
    Förmodligen är det din A-punkt du hittat.
    http://home.swipnet.se/~w-59099/samlevn/Apunkt.htm
    Enligt min flickvän är inte G-punktsorgasm och fontänorgasm någonting emot en riktig A-punktsorgasm. Speciellt om hon fått en eller flera klitorisorgasmer innan då är tydligen en A-punktsorgam något i hästväg och det märks klart och tydligt på henne för det kan ta rätt lång tid innan hon är tillbaka på jorden igen så att säga.
  • HannaS86

Haha jag förstår vad du menar men jag har varit medlem där sen 2005 och jag är väldigt nöjd ;) Perfekta stället om du har dåligt självförtroende. Det är ett enormt överskott av killar på alla sådana sidor och de flesta av killarna letar inte efter fotomodeller utan bara efter en trevlig normal tjej. Många skriver komplimanger och förväntar sig knappt ett svar tillbaka eftersom tjejerna som är medlemmar där får väldigt många meddelanden. Men nu ska jag inte sno din tråd till att babbla om sånt ;)

• awebsol

maila nu så vi kan se var det leder ;)

• Jojohanna
    HannaS86 skrev 2012-04-16 15:44:00 följande:

Gick en sexkurs i helgen och fick lära mig att den punkten längre in heter A-punkt och är lättare att hitta och alltid skön. G-punkten sitter precis där du beskriver men kan vara svårare att hitta och man måste träna upp den. I början känns det obehagligt att bli stimulerad där men efter hand ger den väldigt sköna orgasmer
  • Agridulce

Det tog mig över 20-år och rätt man att hitta g-punkten så ge inte upp än.

Naughty by nature
  • Anonym
    Agridulce skrev 2012-04-16 16:26:15 följande:
    Det tog mig över 20-år och rätt man att hitta g-punkten så ge inte upp än.
    Nemen fy, det lät inte alls uppmuntrande :P
    Just nu känns det ju som om man kommer va singel hur länge som helst, då måste man ju ta hand om sig själv och det här med klitoris orgasmer som varar i några få sek gör det bara inte för mig längre.. :P
  • Anonym (Vitus)
    Anonym skrev 2012-04-16 16:55:55 följande:
    Just nu känns det ju som om man kommer va singel hur länge som helst, då måste man ju ta hand om sig själv och det här med klitoris orgasmer som varar i några få sek gör det bara inte för mig längre.. :P
    Finns fantasktisk bra hjälpmedel både när man är själv eller leker tillsammans.
    http://www.dildokungen.se/wpt/view/rabbit/g-spot-rabbit-48836/
  • Agridulce
    Anonym skrev 2012-04-16 16:55:55 följande:
    Fast det går ju att öva upp sina klitorisorgasmer så att de varar längre och blir starkare. Det är inte fy skam det heller.
    Naughty by nature
  • Anonym
    Agridulce skrev 2012-04-16 17:08:01 följande:
    Fast det går ju att öva upp sina klitorisorgasmer så att de varar längre och blir starkare. Det är inte fy skam det heller.

Hur? :P
  • Anonym
    Anonym (Vitus) skrev 2012-04-16 17:04:35 följande:
    Finns fantasktisk bra hjälpmedel både när man är själv eller leker tillsammans.
    www.dildokungen.se/wpt/view/rabbit/g-spot-rab.../

Jag har exakt en sådan! Och jag kommer ändå inte åt g-punkten! :/
    Jag har testat alla möljliga ställningar med den och rört omkring med den haha men det går bara inte, jag hittar inte... :S  

• Anonym (Vitus)
    Anonym skrev 2012-04-16 17:17:47 följande:

Jag har exakt en sådan! Och jag kommer ändå inte åt g-punkten! :/
    Jag har testat alla möljliga ställningar med den och rört omkring med den haha men det går bara inte, jag hittar inte... :S  

Ofta får man vara rätt "bruttal" och trycka rätt hårt upp mot slidväggen, det kan också hälpa att lägga den fria handen på nederdelen av magen och hålla emot lite för att få ett högre tryck mot dom intresanta punkerna.
Svar på tråden Seriöst, jag hittar inte min g-punkt, har alla verkligen en?