• Hjärtans längtan

Varning för oseriös rörmokare Övik. KS-RÖR

Vill bara varna för ett oseriöst företag i Övik om du funderar på att anlita någon rörmokare.

Detta företag heter KS-RÖR. Om du vill ha med en seriös firma att göra så välj någon annan firma.

Jag har mina skäl att varna andra, och vet att andra varit missnöjda med Krister också (som han heter som äger företaget). Tyvärr fick vi först reda på efteråt att han var oseriös.

Tack vare detta företag fick vi en vattenskada och fick flytta hemifrån med vår nyfödda bebis, bo borta i två månader. Och det rörmokaren gjorde var att hålla sig borta och inte ens svara när vi sökte honom vilket innebar att vårt köksgolv var under vatten i flera dagar innan försäkringsbolaget kunde hjälpa till.

Anlita nån annan för detta är ej en seriös person.  

• Svar på tråden Varning för oseriös rörmokare Övik. KS-RÖR
  • Anova

Tack! Tänkte bara berätta att företaget tydligen har bytt namn till Krister S Rör.

Själv kan jag rekomendera Sjölunds Värme på Nygatan (korsningen med E4)  för VVS. Min familj har anlitat dem sedan företaget grundades, och har alltid fått förstklassig personlig service.

• O Frensborg

Hallå där! 
    Jag anlitar just nu KS-rör och har inga problem. Firman har alltid ställt upp när jag behövt för det hus jag håller på med. De har också varit lätta att nå och varit hjälpsamma med lösningar på problem jag haft. 

• t 721
    Hjärtans längtan skrev 2012-04-16 15:38:35 följande:
    Vill bara varna för ett oseriöst företag i Övik om du funderar på att anlita någon rörmokare.

Detta företag heter KS-RÖR. Om du vill ha med en seriös firma att göra så välj någon annan firma.

Jag har mina skäl att varna andra, och vet att andra varit missnöjda med Krister också (som han heter som äger företaget). Tyvärr fick vi först reda på efteråt att han var oseriös.

Tack vare detta företag fick vi en vattenskada och fick flytta hemifrån med vår nyfödda bebis, bo borta i två månader. Och det rörmokaren gjorde var att hålla sig borta och inte ens svara när vi sökte honom vilket innebar att vårt köksgolv var under vatten i flera dagar innan försäkringsbolaget kunde hjälpa till.

Anlita nån annan för detta är ej en seriös person.  
    Alla kan göra misstag. Att bli kallad oseriös på grund av detta är ganska tufft tycker jag.
Svar på tråden Varning för oseriös rörmokare Övik. KS-RÖR