• lillensmamma

Idag hatar jag honom

Måste bara få klaga av mig, jag är så trött.

Lever ensam med min 1 åriga son och mina två hundar i en 2.a centralt.
    Vi gick isär när sonen var 8 mån pga att hans pappa höll en hemlighet för mig som jag inte kan förlåta honom för.
    Så nu sitter jag här med alla drömmar och framtidsplaner kraschade och stampade på.

Älskar min son, men jag är så trött så har svårt att hitta glädjen i vardagen, går bara runt och är bitter för jag r så arg på hans pappa att han gjorde så här mot mig. Hur ska jag orka
    Just nu har sonen feber, lätt hjärnskakning och krupp, hundarna har inte fått vara ute och kissat på 8 timmar pga detta jag själv har fått diagnostiserat förslitningsskada i ländryggen pga alla lyft och bärandet upp för trappan (bor på andra våningen)

Plugget ligger jag efter med, jobbet sköter jag inte som jag ska och dagisplatsen bara skjuts fram hela tiden. Pengar finns det inga och orken är helt enkelt slut.

Hur reser man sig upp igen för att hitta glädjen igen? Jag bara går runt och hatar hans pappa nu och det gör allt bara värre, jag vet att jag är bitter men hur kan man vara något annat, allt går verkligen fel.

Älskar att ha min son och mina hundar hos mig utan dem hade jag nog inte gått upp ur sängen.
    Men jag är så trött.

Hur orkar man leva själv med allt runt omkring. Känns som pappan bara arbetar mot allt jag arbetar upp. . .

Ursäkta klagandet, ville bara skriva av mig.

carpe diem
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-04-16 17:15
    Glömde skriva att barnet även går igenom en hjärtundersökning då något inte är som det ska och detta är tungt tungt att ta helt själv. Vill inte ha mer krångel och tråkigheter i mitt liv nu.
  • Svar på tråden Idag hatar jag honom
  • DetLillaÄcklet

Du kanske skulle må bra av att prata med någon? Kontakta BVC så kan de slussa dig vidare till en kurator. Att få tid att prata om sig själv och hur man mår kan hjälpa otroligt mycket.

• Dantes matte

Usch, stackars dig. Förstår att du behöver "klaga av dig". Har du några "riktiga" människor som du kan gnälla hos också? Ofta mår man ju bättre av att bara ha någon som lyssnar, och bryr sig.

Kan inte ge några andra råd än att försöka fokusera på sådant som ger dig positiv energi. Barnet och hundarna.

Kraaaam!   

• Jonatan07

Kraaaam till dig!!! Är ochså själv med 2 underbara pojkar. Jag tar en dag i taget för att klara av vardagen. Brukar rulla på :) kram

Svar på tråden Idag hatar jag honom