• Anonym (Ebba)

    Ni som är tillsammans med män med små snorrar.. Kan ni göra alla ställningar ni vill?

    Ex, kan ni göra ställningen när ni sitter med ryggen vänd mot honom sen på honom då, den bakåtvända "ridställningen", hoppas ni förstår vad jag menar... 

    O funkar alla ställningar för er - ni som har män med små penisar alltså. 

  • Svar på tråden Ni som är tillsammans med män med små snorrar.. Kan ni göra alla ställningar ni vill?
  • Anonym (kille)

    eftersom man verkar anses att ha liten här på FL om man har under 15 cm så jag kan svara. min är drygt 14 och jag kan köra alla ställningar jag kan komma på, även den du nämner

  • Anonym (Ebba)
    Anonym (kille) skrev 2012-04-16 22:04:39 följande:
    eftersom man verkar anses att ha liten här på FL om man har under 15 cm så jag kan svara. min är drygt 14 och jag kan köra alla ställningar jag kan komma på, även den du nämner
    Fast nu menar jag ca 10cm  
  • Anonym (Ebba)

    *PUFF* 
    Ingen som kan dela med sig av lite tips?  

  • hey

    nu har jag helt normal storlek men kan tänka mig att är den 10cm så är den förmodligen också rätt smal. Då kan den liksom "drunkna" i fittan i vissa ställningar om du förstår =) Skulle nog testa de när du har benen mer ihop så det blir tightare liksom. Typ bakifrån men dina ben innanför hans och liknande ställningar. mycket skönare än tvärt om! Eller från sidan när du ligger på rygg med benen över honom och han ligger på ena sidan. jättesvårt att förklara =) kommer in längre än man tror och känns mer, iaf för mig.

  • Anonym (Ebba)
    hey skrev 2012-04-16 22:23:50 följande:
    nu har jag helt normal storlek men kan tänka mig att är den 10cm så är den förmodligen också rätt smal. Då kan den liksom "drunkna" i fittan i vissa ställningar om du förstår =) Skulle nog testa de när du har benen mer ihop så det blir tightare liksom. Typ bakifrån men dina ben innanför hans och liknande ställningar. mycket skönare än tvärt om! Eller från sidan när du ligger på rygg med benen över honom och han ligger på ena sidan. jättesvårt att förklara =) kommer in längre än man tror och känns mer, iaf för mig.
    TUSEN TACK FÖR TIPSET!! Ska defentivt prova. I början känns de ju men sen ju längre in i själva sexandet man kommer så känns det inte så mycket..... 
    Den sistnämnda är min favorit, ÄLSKAR den!!! 
  • Anonym (Lillsnorres fru)

     Min favoritställning med min kort-kukade, men älskade man är när jag ligger på sidan och han sitter på mitt ena ben, medan mitt andra ben pekar upp i luften, alt. ligger över hans ena ben. I denna sax-ställning kommer hans kuk åt min G-punkt perfekt!

  • Anonym (Ebba)
    Anonym (Lillsnorres fru) skrev 2012-04-16 22:35:01 följande:
     Min favoritställning med min kort-kukade, men älskade man är när jag ligger på sidan och han sitter på mitt ena ben, medan mitt andra ben pekar upp i luften, alt. ligger över hans ena ben. I denna sax-ställning kommer hans kuk åt min G-punkt perfekt!
    Jag unnar dig detta Låter underbart!
Svar på tråden Ni som är tillsammans med män med små snorrar.. Kan ni göra alla ställningar ni vill?