Sex på fyllan
Är det någon som har ett bra tips på hur mans ska bete sig i min situation. Den är knappast unik eller särskilt svår egentligen men ändå något som gnager mig.
Jag träffade en tjej för ett tag sedan på kurs, tog kontakt med henne i efterhand. Vi har träffats lite till och från några enstaka gånger, vi delar lite gemensamma intresse och så har vi nästan dagligen haft sms-kontakt (mest på mitt initiativ). Jag har redan sen första dagen jag såg henne varit lite intresserad, bara en aning.
Nu i helgen hade hon födelsedagsfest och det blev rejält med dricka. Det hela slutade med att vi hamnade i säng och höll på med det ena och andra hur länge som helst kändes det som (dock inget samlag). Någonstans i mitten kläckte hon ur sig om detta verkligen var en bra idé och om vi skulle kunna fortsätta vara vänner. Vad säger man i ett sånt läge? Klart man säger "jaja, klart vi kan" och så fortsätter man.
Morgonen därpå var stämningen inte alls den samma, hon var inte direkt intresserad av någon fysisk kontakt. Jag känner att jag absolut skulle kunna tänka mig att utveckla den där kvällen till något mer, det är väl det jag helst vill. Vi har inte pratat om det förutom att vi kommenterat några märken jag lyckades göra på hennes hals (smått pinsamt, vi är ju inte 15, snarare det dubbla) Frågan är ska jag ta upp det med henne nu när vi fortsätter träffas för att liksom få bekräftelse på att det antingen kan/är något mellen oss eller ska jag släppa det och se vad som händer? Jag känner att man kanske sabbar något om man tar upp frågan, fast samtidigt kanske hon förväntar sig att jag ska göra något, även om hon inte är den blyga återhållsamma typen.