• Anonym (Nice)

Anal prolapse

Jag har sett en del porrstjärnor har så mycket analsex att de kan få tarmen att bokstavligen trilla ut ur rövhålet, sk prolaps eller rectalt framfall. Ni som har mycket analsex, drabbar det aldrig er? Ser lite sexigt ut när man är tillräckligt porrskadad men samtidigt är det ju en skada av en kroppsfunktion. Fattar inte vanliga svenssons som har analsex i tid och otid att det kan leda till allvarliga skador?

• Svar på tråden Anal prolapse
  • glad i livet

Hemorojder kan drabba alla. Har man trög mage så kan det också bli jobbigt.

Drabbas man av hemorojder får man försöka sköta sin mage, undvika penetration analt och smörja. Oftast läker det/ går tillbaka av sig självt.

Hade stora såna problem under graviditeten (hade inget analsex).      

• Anonym (Nice)
    glad i livet skrev 2012-04-17 11:26:06 följande:
    Hemorojder kan drabba alla. Har man trög mage så kan det också bli jobbigt.

Drabbas man av hemorojder får man försöka sköta sin mage, undvika penetration analt och smörja. Oftast läker det/ går tillbaka av sig självt.

Hade stora såna problem under graviditeten (hade inget analsex).      
    Fast det är inte hemorojder, det är att ringen inte klarar av att hålla tillbaka själva tarmen så att en stor del av tarmen åker ut. Kollar du på en film med prolapse fattar du vad jag menar. Det drabbar en del som har mycket analsex.
  • glad i livet

Vid hemorojder klarar inte heller ringmuskeln att hålla inne allt så en bit sticker ut, gör ont och är jobbigt. Anal prolaps låter otäckt och inget jag vill se/ uppleva.

Analsex tillhör mitt sexliv men upptäcker jag någon tendens till hemorojd liknande symptom (kan uppkomma vid förstopnning) så är jag ju försiktig och låter kroppen ta hand om det först. Tror de flesta som sysslar med analsex är rädda om sig.  

• Krister Petterson

Ibland när jag pruttar så flyger det ut bajs och det stör andra som inte är toleranta mot min sexuallitet som CIS man. Jag prutar så det blir brunt - men det är väldigt skönt. 

Svar på tråden Anal prolapse