• mzetterblad

Eftersöker någon som har eller känner någon med CP-skada, Ryggmärgsbråck (Spina bifida) & Utvecklingsstörning?

Hej!
    Jag läser barn & ungdomssjukvård .

Så söker föräldrar till barn som har CP skada, Ryggmärgsbråck, Downs Syndrom & Psykisk Utvecklingsstörning.

Jag skulle gärna vilja fråga er lite frågor, hoppas de finns nån där som kan hjälpa mig.
    Jag ska nämligen skriva fallbeskrivningar om dessa funktionshinder och det hade vart lite lättare om man fick höra någon annans berättelse.

/ Tack på förhand .

William 070824 & Linus 101020
  • Svar på tråden Eftersöker någon som har eller känner någon med CP-skada, Ryggmärgsbråck (Spina bifida) & Utvecklingsstörning?
  • Manjee

Hej, jag har ett barn på 3år med en cp-skada. Jag kan försöka hjälpa dig.

• mzetterblad

Hej, det är så att jag ska som sagt skriva fallbeskrivningar om detta då .

Så om du skulle vilja berätta eran historia. Hur de kom sig, hur de upptäcktes, osv ?

William 070824 & Linus 101020
  • Manjee

Inboxa gärna med dina frågor:) Lite kort så är han fullgången och fick en förlossningsskada pga massa tråkigheter. Fick reda på att han hade en hjärnskada efter 2dagar och diagnosen cp-skada kom efter 11månader.

Svar på tråden Eftersöker någon som har eller känner någon med CP-skada, Ryggmärgsbråck (Spina bifida) & Utvecklingsstörning?